Grattis Markus. Ser ut att få plats många fler 
Pickisen behöver du inte längre...den behöver jag till våren. 
Jaha så du köpte min buss
Skämt & sido ja har vart påväg att köpa den mången gånger men aldrig kommit till skott. Den stog ju 1km hemmifrån så jag har sneglat på den ett bra tag. Hoppas få se den på vägarna, men lite närmare backen. Lycka till
Jaha så du köpte min buss
Skämt & sido ja har vart påväg att köpa den mången gånger men aldrig kommit till skott. Den stog ju 1km hemmifrån så jag har sneglat på den ett bra tag. Hoppas få se den på vägarna, men lite närmare backen. Lycka till
Det var jag som hittade den o förmedlade kontakten. Varför vänta om den stod så nära hemmet? Köper man inte så får man också riskera att någon annan gör det istället.
jocke76 skrev:Jaha så du köpte min buss
Det var jag som hittade den o förmedlade kontakten. Varför vänta om den stod så nära hemmet? Köper man inte så får man också riskera att någon annan gör det istället.
Jag vet en som är glad att jag inte köpte den iallafall, eller?. Jag vill ju ha en early det är väl därför jag inte handlat.
Vet nog att du snokat upp den med din gps
, såg bilden du la ut.
Vad trevligt. Ja, det lär bli några kalla där tror jag...
![]()
Hörnet du kommer att behöva, tror jag att jag har ett NOS där hemma på hyllan.
Prova att bju hpman på en amerikansk dubbel IPA på 8-9% hop frog tror jag den heter
Den gillar han 
Nej, inte den. Tar gärna en Duvel om jag får välja. Men annars går vanlig blask-öl väldigt bra också. 
Grattis Markus. Ser ut att få plats många fler
Tack! mhm men jag blir snart inträngd bland massa amerikanare
jodå jag är rätt nöjd att den stod kvar, det hade jag inte något hopp över när jag ringde=D
men inte kan jag väll sälja pickupen?!? då kan jag ju inte gå på systemet, dom säljer ju bara flaköl där