1

Hej Godtfolk.

Jeg vil gerne vise hvad jeg får hver onsdag til at gå med. Det er min dobbeltkabine fra 77. En super fed bus som bare køre super godt. Jeg lægger et link her på siden så i kan følge med hvis i har lyst.

Link: http://vwnettet.dk/topic/172778

Hilsen Peter  +45 31 71 79 70   mail: [email protected]

PS: Det er en super fed side som jeg følger med i flere gange om dagen  ICQ/ad

2

Så er der sket lidt mere i garagen. Billeder er lagt op på linket.

Håber at i alle for en dejlig dag i det svenske.

Hilsen Peter

3

Såg denna DH live på semestertripen i somras nere i Löddeköpinge. Mycket trevligt bygge och trevlig ägare. Lycka till med fortsättningen!  ICQ/ab

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

4

Det är en mycket trevlig vagn, såg den samma dag som Kalle.

Peter - Hur går det med framvagnen

Kalle - så det var din blåa bay med poptop på den tisdagsträffen i Lödde i somras ICQ/ab
Vi funderade på vems den var då vi inte sett den där förut...
Ni åkte tidigt, när jag skulle gå och kolla på riktigt var ni redan borta:)

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

hej så de är du som äger den där ICQ/ab
Ja letar själv svart kappell till min dh , Vart har du köpt ditt?
Eller skall vi göra det enkelt, Vad vill du ha för det  Default/lol

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

6

lasslo skrev:

Kalle - så det var din blåa bay med poptop på den tisdagsträffen i Lödde i somras ICQ/ab
Vi funderade på vems den var då vi inte sett den där förut...
Ni åkte tidigt, när jag skulle gå och kolla på riktigt var ni redan borta:)

Ja det var min den, visst var det ni som kom rätt sent med blå/vita splittbussar? I så fall var jag bort snabbt och pratade med er innan vi åkte. Vi hade bokat bord på den där 50-tals restaurangen i Lödde så vi kunde tyvärr inte stanna längre. Det får bli nästa gång vi är nere och hälsar på.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

7

Vi skulle synkat det bättre, vi åt på den resturangen innan vi kom. Det var därför vi kom sent ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

8

Tak for de fine ord. Jeg prøver at lave min bus så godt som muligt. Min overdækning eller svart kappell er hjemgjort. stativet er et ombygget orginalt stativ og specielt lavet dugen/stoffet er lavet af en sejlmager.
Jeg laver selv skivebremser til den bagpå. Har lavet orginale bagnav 5x112 og til 5x130. Bremseskiver fra en Porsche 914 er 9,5 mm tykke og slidgrænsen er 8 mm. Bag skive bremser til en sharan er 10mm tykke og slidgrænsen er også 8 mm. Jeg vil bruge Porsche bremseskiver og bremsekaliberen fra sharanen for at kunne beholde Porsches boltmønster på 5x130. Bremsekaliberen fra sharanen har indbygget håndbremse og adaptorpladen laver jeg også selv. Jeg skal nok sørge for at give besked efterhånden som det skrider frem.
Ang min framvang har jeg fået en bro mere men uden spindler som jeg nok bruger til at starte med, for jeg syntes at det var synd at skære tårnene af når de var så gode. Bruger arme og spindler fra din framvang og så skære i den anden framvang.

Hilsen Peter

PS: Ville gerne have skrevet på svensk, men er bange for at i slet ikke ville kunne forstå hvad jeg skriver. Så bær over med mig, please ICQ/ab