Och då är vi väl (?) flera som undrar vad som hänt med er hemsida (och alla sjyssta annonser och SCLF(!) osv !??
Vi finns på Facebook nuförtiden!
Det var för liten aktivitet för att hålla det igång.
4 2011-11-24 11:11:22 Senaste redigerad av Peter S (2011-11-24 12:31:25)
På vilket sätt kostade det att "hålla igång" sajten?
Och på vilket sätt skulle aktiviteten bli bättre av en flytt till Facebook?
Alla finns inte på facebook, jag är ett exempel. Vill inte heller skaffa något Facebookkonto.
Är en av de som drog igång SCLF som flyttade in hos aircoolers och tycker nog att jag borde blivit informerad om detta innan man drog ur proppen
Jag har/hade t.ex. en projekttråd om mitt garagebygge som jag lade ett antal timmar på och som jag väldigt gärna skulle vilja komma åt, om inte annat så för att kopiera den. Hoppas att web-ansvarige öppnar upp sajten igen för, åtminstone för en kort tid, så att detta blir möjligt!
5 2011-11-24 13:50:11 Senaste redigerad av Reine (2011-11-24 15:35:24)
Jätte tråkigt detta, jag har inte heller något Fäjsbåck konto och så länge jag inte blir senilare kommer jag inte att skaffa något.
Jag hade uppmärksammat internet flykten och gått och små irriterat mig på det.
Tyvärr kommer jag nog nu att dra ur proppen och lämna klubben igen efter 2 års återfall (varit klubblös i 6-7 år).
Känns inte som att det finns något att samlas kring för min del längre, de vänner jag har i VW svängen kan jag träffa ändå.
Förstår att utvecklingen går fram åt och att jag blivit än mer bakåtsträvande (gammal), men jag får inte ut något längre av ett medlemsskap.
Facebook, nä ni, inget för mig heller. Tråkigt för dom med projekt trådar.
Jag kan inte ens hitta er på facebook... vore det inte bättre att öppna upp ett kanske inte lika snyggt, och inte lika snabbt, men gratis och fungerande forum?
Med tanke på att det inte var någon aktivitet på gamla sajten eftersom de flesta är här så kändes det vad jag förstår onödigt att fortsätta att underhålla den.