1 Senaste redigerad av ma-rkus (2011-10-12 17:59:21)

skulle vilja köpa en körbar bay buss ( helst 2,0 insprutare )   och det gör inget om det finns lite att göra.

Jag måste alltså  bara kunna köra hem den, den behöver inte vara godkänd av Bilprovningen

hör av er på [email protected]
                     073-3462547

2

Letar fortfarande efter en buss men sänker ribban lite. ICQ/ab

Den behöver inte vara körbar

3

vad är din budget markus

4

19-20 000 ligger den övre gränsen men vill ju ha lite att göra (då tänker jag inte på att laga rost hela vintern)så siktar på runt 10-15 000. ICQ/ab

man kan ju alltid drömma ICQ/ag

5 Senaste redigerad av VW (2011-10-01 10:28:52)

Hej igen Markus, tyvärr alla gör samma fel, vill har ett bus/bil  10-15000kr , dom fattar inte att till slut blir det 40000kr att få den i bra bruksskick allafall aven om man meka själv.

Men lycka till dig i sökande Markus :-)
mvh.
VW

6

Jovisst vet jag att det blir mycket att göra och att man får lägga ut en hel del pengar. Men jag är mekaniker och gillar att skruva på fritiden, vilket innebär att jag inte vill köpa något som är klart utan att kunna få bussen mer som jag vill ha den och känslan av att jag har gjort det själv.

Default/smile

7

Kommer i helgen plocka fram min 75a panel buss om det skulle vara intressant ?

8

Det är nog i första hand glasat skåp jag söker...

9

Har en -78a, tror jag skickade bilder till dig på den förut?

10

Jag har pejl på en ganska fin i din närhet. Typ inom 5 mils radie. Intressant?  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

11

Har en polare som vill sälja sin bay, lite fix, ca 20 tror jag han ville ha.
Campinginredd mm. Kolla på halmstadtorget.se där ligger en annons

Medlem i Halmstad Luftkühlers

12

Kan ta fram en 77a aom behöver lite jobb men mesta delarna fins. Mvh martin

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

13

KarlDaniel: Jag har gått i genom hela mailen men kunde inte hitta några bilder? har jag missat nått?? ICQ/an

25Hpman: Helt klart intressant! vet du något mer om den, var den befinner och hur jag får tag i ägaren?=)

VwGoran: kikade men kan inte hitta något på den sidan, men den kanske är såld....

14

Jag har både bilder o telnummer, men snacket får du ta själv. Eftersom att jag älskar småvägar så hittade jag den med saluskylt på ett ställe i Askersunds närhet. (mot Zinkgruvan till)

Vad har du för mail?

15

hehe okej, det här låter ju rätt spännande! ICQ/ag 

Min mail är [email protected]
  ICQ/ag

16

Bilder på G. Du behöver inte laga rost hela vintern...det räcker nog med en förmiddag.  ICQ/ad

Lycka till!

17

Tack så mycket för bilderna! har ringt och vi ska höras i lite senare om när det passar att titta på den.. ICQ/ag

18

Aha, var priset ok?

19

vi får se, jag håller andan en stund så får vi se vart det slutar...

20

Ska koppla kärran på onsdag och hämtar då hem den!
Tack 25hpmanför tipset, blir nog skyldig någon öl bugrun 2012!=D

21

Vad trevligt. Ja, det lär bli några kalla där tror jag...  ICQ/ag

Hörnet du kommer att behöva, tror jag att jag har ett NOS där hemma på hyllan.

22

Kentas?

23

det blir nog mer plåt att införskaffa... det har legat en träskiva på batterihyllan som inte har batteri orginal eller hur man säger. och trä har ju en förmåga att suga i sig fukt men det blir nog närmare inspektion på onsdag! ICQ/ab

24

nu står det 2 vw från 70talet i mitt garage! ICQ/ag

25

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/296482_2382357711304_1021557472_2634004_1820742448_n.jpg