50 split skrev:Håller tummarna för er! Hoppas st kristoffer är med er på resan! Men, personligen får jag lite ..... vibbar, men jag hoppas iallafall på er.
Jag fick ju lite illavarslande vibbar, och.....
Jag själv körde med min buss, en 65a som jag ägt mindre än ett år, runt i europa i sommar, Danmark, Tyskland, Nederlenderna, Belgien, och Tyskland och Dk tillbaka hem. Sena hände det vissa saker för mig också efter vägen, men med hjälp av kompisar tog jag mig hela vägen runt, drygt 400mil.
Jag är väl någolunda skruvkunnig, och drabbades av saker som man inte klarar av att lösa ute på autobahn med vanliga verktyg, men fick mig iallafall vidare.
Dock uppfattade jag att ni i bussen inte hade någon större skruvarvana när ni åkte iväg, utan mera levde på hoppet, och det gick ju ändå hyfsat.
Iväg å hämta hem bussen, gå en skruvarkurs på abf i vinter, å planera inför ännu mera strapatser nästa år, vettja!

Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden