Snabbaste europe
Snabbaste Japan
Run what you brung/TT
Ska du inte köra?
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport
Nicke körde, kopplingsstrul sedan sade lådan upp sig, blev 10.80 någonting som bäst tror jag. Nästa helg kommer både Stian o Skinne för att köra på Tierp. Stian har fått ordning på motorn och har bromsat fantastiska 790 hk o 770nm vid 7500 rpm (detta är motor hästar). Kommer att åka upp för att se våra vänner försvara VW färgerna
Nu vaknade jag.
Det var nästa helg jag menade såklart...
Vi syns till helgen då -fredag eller lördag?
/Herman
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport
Har fullt skägg på jobbet på fredag så det blir lördag de andra gör nog samma sak.
Kul Johan, så behövde jag inte fråga om du skulle dit.
Vi kommer också på Lördag och överlämnar en ny skiva från Kjula 17/9
/Patrik
Hei alle sammen,
Bilen er pakket og klar og vi kjører i morgen tidlig fra Oslo. Har aldri vært på Tierp før og jeg gleder meg. Håper det går litt bedre en på Kjula for snart to uker siden
Iflg listen så er 160 biler forhåndspåmeldt hvorav 34 Top Doorslammer. 9 i 4to6 og 12 i test`n tune. Stian er klar men Skinne kommer dessverre ikke.
Mvh
Kalle
Det var en bra helg för våra norska vänner. Kalle började med att på lördagen åka personbästa 10,89! I söndags var det Stians tur. Först en 9,08 repa och därefter 8,94!!! Stort grattis till er båda. Nu blir det till att förbättra bilen till nästa år. Arbetet har redan börjat 
FOR en helg
FOR en arena
FOR et race
Tierp MÅ oppleves!
Takk til alle som hjalp til og en spesielt stor takk til Niklas og Jyrki.