klart att vi flyttade dotterns kalas så man inte missade vw-fikat
. Då kanske vi hinner med några av mina lik med...
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Gotland-Garagefika?
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
klart att vi flyttade dotterns kalas så man inte missade vw-fikat
. Då kanske vi hinner med några av mina lik med...
bomberogranater: Välkommen! Nu har Du ju inte båten att skylla på längre! wink Och vi får väl ta en tur och inspektera Ditt nya garage och boende nån gång åxå, det ligger väl lite avsides för att hinna med på tisdag! smile
Ja det är gott o ha stadig mark att stå på.
Och: Ja, vi får köra Huse/Garagesyn, här vid något bra tillfälle, det är ju lite avsides som sagt!
..Här ute i fälten där banjos'arna aldrig tystnar, och vi håller ett öga på främlingar från gungstolen på verandan, med hagelbrakarn och whiskeyflaskan som trognaste vänner.. 
..Här ute i fälten där banjos'arna aldrig tystnar, och vi håller ett öga på främlingar från gungstolen på verandan, med hagelbrakarn och whiskeyflaskan som trognaste vänner..
Haha, jodå, jag kan se Dig sitta där med halmhatten nerskjuten över ögonen med hagelbrakaren i famnen!
Å ja!
-Hella, Vi syr ihop säcken på tisdag, förresten! Börjar bli på tiden! 
-Hella, Vi syr ihop säcken på tisdag, förresten! Börjar bli på tiden!
Det blir kalas!
Tar Du bussen så Du får med Dig baksätet? Fast vill man så går det nog in i bubblan åxå! 
Då har min bättre hälf lovat att baka till på tisdag så nu blir det både kaffe och hembakt i Bro. Har någon en aning om hur många vi blir???
Jag o Lotti = 2 iaf:)
Högst troligt jag + en till, om nu inte jag blir tvungen att jobba över 
Tja, grovt räknat så får jag det till 15-20st....
Hollywood Vampire med dam, Niclas + en till, Ozz och Lotti, Westin, Niclas, Johan, Dennis och jag verkar ju spikade här, och så verkar det faktiskt som att jag får med min dam den här gången! Sen är väl Brorsan, Jon, Nisse och Jesper ganska troliga.... Peter och Peps har jag ingen koll på men det är ju inte omöjligt där heller! Har jag glömt nån??
Kul! Jag hakar gärna på. Har tyvärr inget luftkylt eller annat kul att åka med just nu, och dessutom är det mc-uppkörning imorgon, så det blir väl kanske inte hela natten.. Min lilla samling står också lite för långt bort för att hinna se ikväll, men härligt att knyta lite kontakter i ett nytt träsk! 
Kära gotlänningar! Jag hinner inte till detta underbara spektakel, dock hoppas jag att jag får chansen att träffa Gotlands VW-maffia någon annan gång! 
Sjukt trevlig kväll får man säga! Kul med alla projekt runt i krokarna, både aktiva och lite mindre aktiva;)
bilder

Kära gotlänningar! Jag hinner inte till detta underbara spektakel, dock hoppas jag att jag får chansen att träffa Gotlands VW-maffia någon annan gång!
Det var ett underbart spektakel Trevliga människor, sjyssta bilar, trevliga garage-sessions över hela midjan på Gotland när allt kom om kring! Fastän mörkret gjorde inbrott så delades det flitigt på ficklampor för att insupa all sköns projekt/objekt!
Fint avslut i Dennis garage (eller Garage 59) med kaffe och galet goda & hembakade morotskakor! (ICAs kanelbullar gick inte för hackor dem heller)
Tack för en jättetrevlig kväll! /Magnus & Jennifer
Låter toppen! Ni hade ju även tur med vädret! Hoppas som sagt att en annan också får se allas projekt! 
Tack för trevlig kväll! Alltid kul att åka lite, se garagen och projekten
Tråkigt att jag inte hann stanna på avslutningsfikat i ett av gotlands cleanaste garage!
Det blir väl repris nästa höst? så vi får se projekten klara 
Jag får instämma i att det blev en riktigt trevlig kväll med nya ansikten och lite kvinnlig fägring, vilket inte händer så ofta i det här sammanhanget
. Kul att se så många bilar rulla i mörkret och så här pass sent på säsongen. Garage-safari är absolut något vi måste göra om. Det finns ju garage/ställen vi inte hann med. Och den lovordade morotskakan kan jag inte alls ta åt mig äran för utan den var helt och hållet min bättre hälfts förtjänst. Däremot var jag duktig och handlade kanelbullar på ICA Maxi
. Och när man reflekterar över kommentarerna om mitt garage kanske man skulle jobba lite mer med bilarna och hålla mindre ordning i garaget.... 
som det ibland sägs.. utan bilder har det förmodligen inte hänt... men det tror jag tyvärrr, då jag var på annan ort 
Jag kan ju bara ansluta till övriga talare/skribenter och tacka för en riktigt trevlig kväll i glada vänners lag!
Det här känns helt klart som att det kommer att bli en trevlig tradition, och om vi ska ta VisbyNiclas på orden om att projekten ska bli klara till nästa höst så har väl både jag, Dennis och Ozz en hel del att göra....... Men den som verkligen får bosätta sig i garaget är väl vwestin!!
Bilder ja...... Själv så är jag riktigt usel på fotodokumentation, och i övrigt så hade vi nog ganska fullt upp med att ha trevligt så det blev nog just inga kort tagna!? Fast Lynx hade väl i alla fall en kamera med sig?
och digitala kameror som e så vanliga idag, snart e det väl bara jag som inte har en i mobilen.. suck..
Min bättre hälft sköt ett gäng bilder! Såväl åk, projekt, vrak & fika bilder! vi ska försöka lägga in dem under dagen/kvällen! 
Stort tack för en perfekt avslutning på sommaren! Nya ansikten och många bilar/vrak/lik
gjorde det till en mycket trevlig kväll. Hoppas på en repris nästa år, dock utan att lova att alla mina bussar rullar då

Vill oxå tacka! Vilket härlligt gäng! Ni ska se att det inte bara är Ozz som kommer bli skitig i det där garaget
. En börjar ju bli lite smittad! På återseende!
Vill oxå tacka! Vilket härlligt gäng! Ni ska se att det inte bara är Ozz som kommer bli skitig i det där garaget
. En börjar ju bli lite smittad! På återseende!
Härligt Lotti. Renoveringen kommer att gå så mycket lättare om ni båda är beredda på lite "elbowegrease" 
hur gick det med bilderna för oss som inte var där? 
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Gotland-Garagefika?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.