Jag köpte den här bilen i våras, efter att byggherren hade den till salu. Historien är att den från ny rullade hos SJ, fram till 1982 då föregående ägare köpte loss den och byggde om den till husbil. Och det har han gjort med besked, för att vara ett hembygge är den väldigt bra byggd, dessutom i plåt.
Den är utrustad med sängar, dusch, campingbord, markis, innerbelysning, hijackers bak, toalett, uttag för litet kylskåp och för gasol. Inverter finns för uppkoppling för ström till vanligt vägguttag. Motorn är utbytt till en Volvo B20 med dubbla kylare. Men det ska inte vara några större svårigheter att bygga tillbaks till boxer.

Rör för fiskespön och kista för grill!

Välkommen in!

Bilen godkändes av besiktningen förra året, och är full fungerande och körbar. Behöver inte tas på trailer 
Släng på ett par Fuchsar, sänk ner till backen, måla orange med TELE-dakaler, hitta på en fejkad historia att det är ett specialbygge av staten för långa äventyr i Norrland, och du har dig en frän husbil till nästa säsong. Väldigt udda om inte annat!
Pris: 20 000 kr, med andra stötfångare.
Får jag inte bilen såld avvaktar jag till senare tillfälle.
Ring för mer info!
MVH, Michael Hedström. 070-318 25 72

Annars sitter världshistoriens längsta antenn på, så radio funkar nog det med. Aldrig provat faktiskt.