51

Den är ganska ok.. Lite modifierad då dom satt på musöron.. Har ingen aning om vad som skiljer dom åt men de är säkert endel..

52

Geten skrev:

Den är ganska ok.. Lite modifierad då dom satt på musöron.. Har ingen aning om vad som skiljer dom åt men de är säkert endel..

Om det slutar med att du ska slakta hela karossen, kan jag vara intresserad av kabelhärvan - om den går att dra ut hel vill säga... Innan kan jag ju jämföra schemat på en 55a och en split och se om allt skiljer eller bara lite...

Ska nån ha karossen är det bättre de får med elsystemet, annars sitter de där jag sitter nu.

Kapade upp splitten så kablarna gick av och på ersättningskarossen har nån glad amatör uppgraderat elsystemet för att även passa rymdfärjan challenger...

Annars bygger jag ett nytt.... Vi har en sjysst verkstad på jobbet där man kan bygga skitproffsiga kabelhärvor - iofs med moderna kablar men jag är inte petig så, men jag vet ju inte längderna på de olika delarna så... Jobbigt att få till rätt längder på de olika delarna...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

53

Om du tycker det blir för jobbigt med att ta ur den hel, så har jag väl typ 20 kabelhärvor på lager från skrotade E-tuna bilar.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

54

inspektionsluckan fram på kardantunneln måste jag ha kom jag på, hur många uscados kostar den, jag har den modellen där det kommer ut två kabelspännare eller vad det nu e.
Det är den som sitter mellan torsions rören fram.

55

Crazyweed skrev:

inspektionsluckan fram på kardantunneln måste jag ha kom jag på, hur många uscados kostar den, jag har den modellen där det kommer ut två kabelspännare eller vad det nu e.
Det är den som sitter mellan torsions rören fram.

Den ska du få!! Men ingen aning om vad den är värd? Bud! De är ju den som är bulig.. Blir plattare på senare modeller..

56

Johan_l skrev:

på ersättningskarossen har nån glad amatör uppgraderat elsystemet för att även passa rymdfärjan challenger...

Default/lol  Default/lol  Default/lol

57

kan ju inte röra sog om stora pengar men säg att den kostar 20kr å skicka, är 50kr för lite ink frakt?

58

Crazyweed skrev:

kan ju inte röra sog om stora pengar men säg att den kostar 20kr å skicka, är 50kr för lite ink frakt?

Så länge ingen hinner buda över så kör vi på en 50 lapp.

59

låter fint det, säg till när det är dax för överföring av pengar till konto samt adressbyte.

60

Nu då?

61

Ska till garaget till helgen då blir de ICQ/ab

62

sweet

63

Bara slå en signal när du har samlat isoleringsbitarna ICQ/ab
[email protected]

VW TYP1 1974 (1300S)       BMC 850 Pickup 1965       AUSTIN SE7EN  1959

Modern cars are nothing but visual pollution !

64

Hmm...hittar inget nummer här, men du hittar mitt i form av ett PM.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

65

förresten, pedalstället, är det tingat?
pris om inte?

66

Pedalstället är till salu. BUD

67

Det gick ett ovalpedalställ idag på tradera för 100kr så  det då.
När plockar du bort delarna isf?