1

Fick ett erbjudande om att köpa en Rhd 21w lyx i helgen men vet fan inte hur mycket man kan ge för en sådan?
Jag åkte iaf dit och kollade på den. Blev riktigt besviken när den va högerstyrd men det kanske kvittar? 
Sen till det dåliga, den har varit lite krockad men det är riktat och fixat. Men det sänker väll värdet?
Rostig i fronten där nere vid förstärkningsbalken annars rätt hyfsad.
Slänger upp två bilder så kan ni hjälpa mig?
Lite broskande är det för gubben och hans son hade blivit ovänner när dom skulle renovera bilen så nu vill gubben bara "Sälja skiten!"
lyxisar växer ju inte på träd heller!!!

Post's attachments

Attachment icon DSC_6028.jpg 950.06 kb, 91 downloads since 2011-09-25 

Attachment icon DSC_6031.jpg 749.29 kb, 102 downloads since 2011-09-25 

10w buss -57a
Pickup från -67

2

Såg ju onekligen rätt bra ut utifrån de bilder som va,,
Att den är hö styrd gör den mer sällsynt.. ICQ/ag
Bara att köpa.. ICQ/ab  Bättre med ett projekt för mycket än inget projekt alls.. ICQ/ad

3

Bilderna ser helt sjuka ut genom den linsen. Varför ligger det en bubblainredning i den?
Tror på -64:a års modell, en tidig då.

Om inte safarirutorna är orginal, så vet nog säljarna vad den ska kosta....jag menar, har man köpt såna till den, så har man även fått reda på värdet. Du har tur om du får den under 150´

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Riktigt läcker! Känns som att det är extremt svårt att säga vad värdet är på en sådan rackare, inte lättare med två fisheyebilder som utgångspunkt heller. Känn på dem och låt de säga första siffrorna. Bestäm dig även vad din maxgräns är.

5

Det var lyx med högerstyrda bilar i Sverige fram till 1967. Bara att handla! ICQ/ab

6

Lyxbussarna gick väl ofta som skolskjutsar, vilket gjorde att högerstyrda bussar var vanliga, barnen kunde gå in från vägkanten.
-en förklaring jag har hört...

Den där bussen är bara att handla. allt under 200' är billigt.

7

Rusty skrev:

Fick ett erbjudande om att köpa en Rhd 21w lyx i helgen men vet fan inte hur mycket man kan ge för en sådan?
Jag åkte iaf dit och kollade på den. Blev riktigt besviken när den va högerstyrd men det kanske kvittar? 
Sen till det dåliga, den har varit lite krockad men det är riktat och fixat. Men det sänker väll värdet?
Rostig i fronten där nere vid förstärkningsbalken annars rätt hyfsad.
Slänger upp två bilder så kan ni hjälpa mig?
Lite broskande är det för gubben och hans son hade blivit ovänner när dom skulle renovera bilen så nu vill gubben bara "Sälja skiten!"
lyxisar växer ju inte på träd heller!!!

Köp den billigt , sälj den dyrare till mig !! Default/lol

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

8

Ja att få ett erbjudande om en lyx är ju inte fel. Slå till, vet ja.  ICQ/ag

Medlem i Halmstad Luftkühlers

9

Otroligt! Såg att du har baybussen ute för försäljning. Blev det affär på denna? Stort grattis i så fall!

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)