Hej nu ska bubblan bort pga ny bubbla som tar platts i garaget. går skapligt bra för att vara gammal tycker jag men jag är ju bara 18basst så kan inte så mycket.... finns gamla bilder på http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=318 kan även fixa mer bilder. innertaket är borta nu, ingen dörrsida sitter i på passagerar sidan pga att ett fyllo/pundare sparkade in dörren på den så var tvungen att trycka ut bulan lite för att få i en ny ruta sen orkade jag inte sätta tillbaka dörrsidan så de hamnade lite doftgranar där istället. kofångare, lister till fotstegen, navkappslar, bälte medföljer. slitna bakdäck. bes till typ agusti nästa år. 16000kr så har du en rat-bubbla till nästa sommar! kan meila mer bilder. mvh jesper
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f2519e2ca1f96a01bdf57319b23517bb.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
I Eskilstuna södermanland