1 2011-09-23 18:04:09 Senaste redigerad av Stenmark (2011-09-23 18:04:37)
As ball!! Grattis till en sjysst kärra.
Enkelhytt bay 1973:a
Ser pinfrisk
ut! Men varför hjulet i fronten när det finns ett ypperligt gömställe under flaket? Hoppas du bygger om detta. I övrigt är den ju hur cool som helst, sammetsmatt lack och färgintegrerade navkapslar.
Jag ordinerar; en runda med polermaskin, en modest sänkning, vita kapslar, stötisar och emblem i fronten. Vips har du en 50000kr-buss! 
Håller med Kee, ser ju grym ut.
Blir ju lite sugen själv.....
ser ju ut å va ett kanon objekt,,
tröttnar du på kapellet så är jag spekulant på det 
Fränt ! Och den ser ju oförskämt fräsch ut för att ha stått i 15 år .
Jag vill åxå ha en dubbelhytt... 
Det finns inget utrymme under flaket på bay dubbelhytt, det är bara enkelhytt som har det
Ser pinfrisk
ut! Men varför hjulet i fronten när det finns ett ypperligt gömställe under flaket? Hoppas du bygger om detta. I övrigt är den ju hur cool som helst, sammetsmatt lack och färgintegrerade navkapslar.
![]()
Jag ordinerar; en runda med polermaskin, en modest sänkning, vita kapslar, stötisar och emblem i fronten. Vips har du en 50000kr-buss!
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
Hemska tanke bara de inte är den... Så klickar man på länken & farhågorna besannas!!!
Som ja tjatat... Men nä då den skulle inte säljas...
Senast ja stod & trånade var för bara nån vecka senn när den stod där bakom verkstan..
Som plåster på såren förväntar jag mig ett litet tack för allt arbete ja lagt ner på att komma närmre tanken att han skulle säljas.
Var bor du? Vore kul å kika på den nästa gång man är i krokarna.

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Ps... På EH finns en stor lastlucka som går till lastutrymmet under flaket. Men Kee har en poäng för, va många missat är att DH har ladtutrymme under flaket som man kommer åt genom att lyfta på baksoffans sits.. Sväljer lätt & ledigt ett par reservhjul! Hittade själv några där på min DH när ja städade ur den för vinterförvaring nu i veckan..
Ja det finns en plats för ett reservhjul på alla modeller och det är inte i fronten, det är eftermarknadspåhitt. Kanske att ngn campingmodell inte har plats för det på originalplacering, men annars ska det gå att slippa ha det i fronten. Det kan tyckas att det är lite dubbelmoral av mig att propagera för detta när jag haft hjulet i fronten i så många år, men man mognar och växer upp, dessutom har man väl rätt att ändra sig. 
11 2011-09-24 08:46:20 Senaste redigerad av lowang (2011-09-24 08:46:46)
Annars ska det ligga under framsoffan som på alla pickisar 
Av bay-modell...
Va? Det var ngt nytt för mig, finns det verkligen plats där?
Ser ut att vara ett bra köp, man får gratulera
ska bli skoj att se dig sätta egen prägel på den.. Lycka till.. 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
14 2011-09-24 20:30:46 Senaste redigerad av lowang (2011-09-24 20:33:42)

Här ligger det i michos miches och det gjorde det även på min late dh så då antog jag att det var rätt plats på alla pickisar 
Ser man på! Man lär sig ngt nytt varje dag, men att det inte ska sitta i fronten var ju iaf rätt och att det fanns ett gömställe under flaket var ju också rätt, men jag erkänner att jag inte visste att originalplaceringen var under soffan. 
Behåll!!!
Stenhårt o ha dh och panel från samma år och dessutom i samma färg 
Vore trevligt, har släkt på samma gata som du hämtde dh..
Ang de där med tjejen beror de på dåligt upplägg från din sida...
Min fru & ja äger 9 bilar men alla hon värnar om dvs inte vill att ja ska byta bort har hon skrivit på sig, så hon äger fler än jag å då är de ju fritt fram

Gör som jag annars, hyr ett extra garage 
Har du plats för fler bussar så behåll dem. Men en panel är ju klart mer mångsidig, så jag vet ju hur mina prioriteringar hade legat.
Håller med Lowang om att det är koolt att ha samma årsmodell och färg. Kommer bli svårare och svårare att hitta resten av modellerna dock. 
Nya planer , usa resa bokad , så panelbuss / pickup kommer att säljas iväg , 2st av årsmodell 75
Kommmer ut en blocket annons till helgen.
Pris?
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Behåll panelen! Du kommer ångra dig läääänge om du säljer, det går säkert tio dubbelhytts 75or på en 75a panel, iallafall i swe.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
glöm inte pris 
Var det den här?