Söker SVB (enligt rubrik) till min 67. Nytt "pumpgummi" har jag redan, jag upptäckte dock att det var ett stort hål i min behållare och tänkte söka efter en bättre här.
Svar via PM, emalj [email protected] eller här i tråden.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Spolarvätskebehållare till splittbuss
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker SVB (enligt rubrik) till min 67. Nytt "pumpgummi" har jag redan, jag upptäckte dock att det var ett stort hål i min behållare och tänkte söka efter en bättre här.
Svar via PM, emalj [email protected] eller här i tråden.
Har du ingen du känner som kan svetsa den?
Det är ju en baggis, hade du bott här nere hade jag fixat det till dig.
hur svetsa.. med matt svets eller lödkolv??
Lödkolv
Värmepistol och "plast-elektroder"
Värmepistol och "plast-elektroder"
Beroende på hur stort hålet är. :-)
Det är klart det går att laga, jag har under flera år åkt runt med en bromsvätskebehållare som var spacklad, men jag tänkte i min enfald att en SVB inte var ngn trång sektor. Visar det sig vara svårt att uppbringa en, så får jag se om jag kan laga denna. Den har ett hål stort som en gammal femtioöring i det övre hörnet "baktill", dvs där den går ihop som en kil.
tror jag ska ha en extra..
dock osäker på skick.. vet att gumit e kass.. men det behövde du ju inte ändå..
ska kolla lite vid tilfälle..
Är väldigt tacksam för den hjälpen, gummit mitt är nytt, såvitt jag vet är själva "kapsylen" helt okej på min också. Det är behållaren som har ett hål i sig, svårt att pumpa upp tryck då. 
Lyfter denna tråd, då jag vid ett garagebesök i förra veckan förfasades över att en hylla hade lossnat från väggen och tagit med sig allt ner på golvet. Bland bråten låg min defekta SVB i spillror!
Nu behöver jag verkligen en "ny". Verkar som att "Folkabiten" har även om det är lite oklart vilken modell det rör sig om, men jag tänkte fråga här först. Återvinning är ju bättre! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Spolarvätskebehållare till splittbuss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.