1

Inte missa!  ICQ/ab
http://www.jpmotorsport.se/

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

2

Det får man nog ta sig en tur till  ICQ/ag

3

Jag skall försöka komma jag med... Kanske läge att ta med sig ett par enkelportstoppar  ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

4

Det får man inte missa! Sista inspirationshöjaren inför vintern.

5

Hur dags e det?

6

Vet inte men jag tror att det brukar börja vid 10-snåret.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Ska försöka komma också ICQ/ab

8

Pratade med Johannes idag o han vill gärna att man föranmäler sig. 5-6 bilar är redan anmälda för bromsning ICQ/ae

9

Bengt jag kan gärna agera kartläsare ICQ/ab

10

johan81 skrev:

Bengt jag kan gärna agera kartläsare ICQ/ab

Bra, törs du åka trimmad 30 hkare då Default/lol

11

Kan ta med hjälm!

12

Här kommer lite mer information:

Program
Portarna öppnas kl 10.00
Ca kl 10.30 dynotest tio bilar därefter rullar det på med presentation av nya produkter, flödesmätning av Raptor Venturies diskussion om motorteorier m.m.
Men framförallt ska vi ha trevligt!

Det serveras givetvis den berömda DynoDay "Hot Dog" med tillbehör och kaffet med tilltugg finns under hela dagen.

För långväga gäster som önskar övernattning har specialpriser på Skandic Hotel Nord (Berga, Helsingborg) förhandlats fram:
Enkelrum 550sek, dubbel 680sek och trippel 860sek. Boka själv på hotellet, bokningsnummer: JPM151011, tel nr 042-4952001

På kvällen blir det middag på Restaurang Telegrafen i Helsingborg, meny hittar ni på: http://www.restaurangtelegrafen.se/grillratter.htm
Anmäl deltagande och vad du/ni vill äta till JPM: info (at) jpmotorsport.se

Johannes hälsar er välkomna!

Post's attachments

DD2008.JPG, 97.02 kb, 752 x 500
DD2008.JPG 97.02 kb, 270 downloads since 2011-09-29 

13

Är det någon glad själ som ska till JPM och passerar i närheten av Västerås? Kan inte åka själv och har ett paket med en turbo och CM kit som ska till en glad belgare. //Johan

Turbo Town "Home of overboost addicts"

14

Hej Johan! Jag och Ove N ska ner, vi åker väl inte via Västerås men det går kanske att lösa under veckan, om du inte får tag i någon annan. //Kjelle. 070-7674525.

15

Kanon jag hör av mig. Ska kolla med köparen hur han vill göra.

Turbo Town "Home of overboost addicts"

16

Jag ska dit iaf. ICQ/ab Ska bli kul att träffa en massa andra fånar som en själv. ICQ/ad

Typ 1-66: 2176 cc Snart på vägen ICQ/ab
Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S

17

kommer!  , nästan ett måste om man bara har 1 mil dit.. ICQ/ad

18

Då borde jag skämmas om jag inte dyker upp, har bara 6km ju ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

19

å för inte tala om hur nära ditt jobb ligger..   ( när du nu är där..  och inte hemma föräldraledig..  ICQ/ad  )

20

Det är tur att dynoday är 1 gång om året så att man hittar till sitt jobb ICQ/ad

Ät gul snö, det kan vara öl.

21

framme!!!! ICQ/ag

22

Samma här!

Ali G

23

detta borde man ju åka på med tanke på att man bor 6-7km där ifrån  ICQ/ag

kommer dock inte kunna komma i vw för min generator laddar inte  ICQ/am

24

Det var en mycket givande dag. Det var mycket folk som dök upp. Alltid lika kul och prata med lite nytt folk. Tror det var 10 st som bromsade sina bilar. Själv så fick jag med min 1679 cc 84,5 hk. Tyckte det var ok med singel weber, 044 toppar och 284 graders kam. Vet tyvärr inte mer om motorn då jag köpte den med bilen också. ICQ/ad Men den ska säras på senare och gås igenom ordentligt.
Tack för alla goda tips.

Typ 1-66: 2176 cc Snart på vägen ICQ/ab
Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S

25

dagens ögonbrynslyftare då?
Bilder och info snälla.