26

Härlig buss ! Grattis  ICQ/ag

27

Jycken tar priset! ICQ/ae
VWOWW, VWOWW ICQ/af

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

28

kee skrev:
Mohawk skrev:

Varför är det baykofångare på den? Ser ju konstigt ut  när det inte är rätt ute i ändarna ICQ/af

Stötisarna för årsmodell 66 och 67 ser annorlunda ut än de tidigare, men jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är ironiskt eller inte.  ICQ/an

Det är inte ironiskt! Det är det aldrig när det gäller saker "mot" P-I. Vi som sett den in real life såg först att kofongarna bak var fel men sedan såg vi även att konfångaren fram var fel ICQ/ab De hade inte rätt vinkel ute i ändarna. Den skall följa hjulhusets form och det gör den inte  Default/lol Men det är säkert en super duper special kofångare på just den bussen  ICQ/ae

29

Dregglar en skvätt! Grymt läcker!  ICQ/ab

VÄRMLAND VW DALSLAND

T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963

30

Snygg busss, Grattis!

31

Hur kan man ha en buss utan 23 fönster? Är inte det olagligt ICQ/ab
(OBS ironi. Med inslag av bus)

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

32

surfinsafari skrev:

Hur kan man ha en buss utan 23 fönster? Är inte det olagligt ICQ/ab
(OBS ironi. Med inslag av bus)

Utan Ironi kan jag bara hålla med. Om man nu tvunget skall ha en buss så skall det minst vara 21 rutor  ICQ/ag

33

Grattis PIM !!!

/Fredrik Borbos
borboscustoms.se

34

Mohawk skrev:
kee skrev:
Mohawk skrev:

Varför är det baykofångare på den? Ser ju konstigt ut  när det inte är rätt ute i ändarna ICQ/af

Stötisarna för årsmodell 66 och 67 ser annorlunda ut än de tidigare, men jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är ironiskt eller inte.  ICQ/an

Det är inte ironiskt! Det är det aldrig när det gäller saker "mot" P-I. Vi som sett den in real life såg först att kofongarna bak var fel men sedan såg vi även att konfångaren fram var fel ICQ/ab De hade inte rätt vinkel ute i ändarna. Den skall följa hjulhusets form och det gör den inte  Default/lol Men det är säkert en super duper special kofångare på just den bussen  ICQ/ae

Jag fattar sällan ironi, men om ni andra garvar gött åt mig, kan jag bjuda på det. ICQ/ad  Som sagt, de "slicade" stötisarna du beskriver fanns inte hos årsmodell 66 och 67. Har för mig att dessa kallas "diamond" i Amerikat.

Försök att få en främre baystötis att passa på en splitt, det blir några timmar med svets och kap... ICQ/ag

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

35

Försök förstå Mohawk, han spelar inte i samma liga som andra.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

36

25hpman skrev:

Försök förstå Mohawk, han spelar inte i samma liga som andra.  ICQ/ad

Tack, på han bara....