201

Dä låter bra dä  ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

202

En riktig action bild på en herre i arbete ICQ/ad

Tack för senast!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

203

Fräna bilder Helsing! Är Porschen totalrensad på allt? Vore ju mumma att ha som drinkbord på logen ICQ/ab

204

50 Split : Det slår gnistor om ditt skrev !!  ICQ/ae  Tack själv, det gör vi om snarast

Miche :  Jo den är i det närmaste rensad men som groggbord vore den fin... ICQ/ad men som sagt så släpper han inte den ...än..

You´ll never know...

205

m.helsing skrev:

...än..

Man ska aldrig ge upp ICQ/ab Lycka till!

206

Tjena och go´kväll !

Nu har det gått en vecka igen och inte skruvas det så mycket i smedjan men lite ljud måste man ju .. Stereon låg löst i handskfacket och ett par MDS 5,25or skruvades fast i en plywood skiva som sitter under handskfacket ganska så direkt då jag skaffat Picken.
Men efter en liten inventering i lådorna så hittades en gammal 8" NoName bas  och ett 350W steg från MDS . Det kopplades ihop och jag poppade Markoolio över hela Tallåsen ! .. nåja ICQ/ad

8 tummaren dog ganska omgående och ett par diskanter fattades men efter en dykning i Nisses garage så hittades en något nyare 10" bas och ett par diskanter köptes via E-bay till den rejäla summan av 2 dollar och 69 cent inkl. frakt !  Default/yikes  ICQ/ag 

Nu snickrades det en liten front till stereon och ett cig.uttag satte samtidigt in för mobilladdare , GPS eller kaffebryggare.. Fronten anpassades i hanskfacket så inget syns utifrån utom då diskanterna , dom kan ses skymta vid A stolpen och den här anläggningen duger åt mej. Låter ganska bra och kostade nästan ingenting ! ICQ/ag

What ya think !? Utom bildkvalite´n då , vette fan varför den blev så dålig..

Observera även den klasssiska CalCustom gasfoten samt Hobbex döskallen som faktiskt följt mej sen EPA åren ! ICQ/ag

Post's attachments

IMAG0032X.JPG, 228.52 kb, 976 x 1296
IMAG0032X.JPG 228.52 kb, 225 downloads since 2011-09-19 

You´ll never know...

207

alla vill ju åka i min epa traktor........................ ICQ/ab  ICQ/ab

208

http://www.youtube.com/watch?v=0xOk70GkwFg  Default/lol

Glücklich, aber pleite!

209

Stånktommy , din filosof ! Jag har inte tidigare tänkt på det så men va fan ,det är ju nästan en Epa !!    Den trivs bäst i 70-80,man är nervös för polisen, den är stötig på vägen, jag spelar ungefär samma musik i en billig poplåda och alla tjejer sen.. " får vi åka med ,snälla ! " 

Måste hänga utanför macken imorrn kväll och be nån köpa ut folköl...       ICQ/ae

You´ll never know...

210

Fräsigt!! Annars kan du ju hänga kulörta lampor i kapellställningen å ha mogendans på flaket ICQ/ag

211

kul att du ser ditt liv från våran syn vinkel för en gångs skull!! ICQ/ab

212

kungligt!

213

Tommy Thermos : Hellre epa raggare än orginalpajas !

Koch & Eskil  : Jajamen !

Och till nytillkomna läsare hälsar jag att de mesta i den tråden innehåller 45 % fakta, 15 % hittepå och 45 % ironi...

ICQ/ad

You´ll never know...

214

En 105% tråd inte undrar på att den är kul att läsa  ICQ/ab

215

ICQ/ab

216

Med bara 45 % fakta får man räkna med vissa fel....  ICQ/ad

You´ll never know...

217

koch skrev:

Fräsigt!! Annars kan du ju hänga kulörta lampor i kapellställningen å ha mogendans på flaket ICQ/ag

Default/lol   Default/lol   Default/lol   Default/lol   Default/lol

Då kommer jag med galorserna i helgen då, om du hittat några omogna kvinnor till dans´n!

ICQ/ag

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

218

Glöm inte knogjärnet å en fickljummen kvarting, det går hett till i tallåsen ICQ/ag

219

I Tallåsen lär dom väl ha "tall-barrs doft i bilen e man riktigt säker, man kan släppa av en fjärt som inte någon märker, en wounderbaum, så grön å graum......"    Ronny å Ragge i sitt esse, prääääsis som i epa flakar´n, snart kommer en till grön epa till by´n ICQ/ad

Tel 07noll357185ett

220

Ronny & Ragge , ehh ... nej tack ,vi ska ha Roland Cedermark featuring Black Eyed Peas  jag å den andra nyblivna Epa ägar´n !

Men kulörta lyktor och dans på flaket blir det !!

Vi ses till helgen eller som salige Svullo skulle sagt : - Andersson ! Du kommer på lördag va, då äre fest !!

ICQ/ad

You´ll never know...

221

Hehe,Black Eyed Roland blir förbaskat bra´rää  Default/lol

Typ1-66   Typ1-69

222 Senaste redigerad av 50 split (2011-09-20 20:35:51)

brown  eye piss, äre samma sak som rännskita?  ICQ/ag

Tel 07noll357185ett

223

50 split skrev:

brown  eye piss, äre samma sak som rännskita?  ICQ/ag

Default/lol

Buy the ticket, take the ride... - HST

224

Har Deep Shit Junkies återuppstått ? !

You´ll never know...

225

Tyvärr blev det ingen dans i helgen dock så blev garagefika med Danne ( 50Sprint) då han lämnade av en annan Bay pickup i Tallåsen till en skäggig man.. ICQ/ad Ser ut att vara ett ganska så enkelt projekt men jag lämnar lite för er att gissa om tills ägaren lägger upp en egen projekttråd.. ICQ/ad   

Brorsan hade fyndat en låda till mej åxå ! Passar fint in i stilen , kanske man skulle köra vidare på Army-style...  Default/hmm

Post's attachments

2011-09-26 006S.JPG, 102.47 kb, 976 x 1296
2011-09-26 006S.JPG 102.47 kb, 231 downloads since 2011-09-26 

2011-09-26 017X.JPG, 213.93 kb, 1296 x 976
2011-09-26 017X.JPG 213.93 kb, 221 downloads since 2011-09-26 

You´ll never know...