1

Ska sälja mina tokballa bälten som suttit i min bil, det är två stycken.

http://img706.imageshack.us/img706/272/dsc00319tt.jpg

Pris: 1200:- eller högstbjudande!

/Olsson

2

bud via sms.  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

3

jn skrev:

bud via sms.  ICQ/ad

Svarat nu din morgonpigga jäkel ICQ/ad

4

Sålt!

5

ICQ/ab

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

6

Läskigt bara att de kommer sitta i ett projekt kallat "Squeel like a pig" och som rattas av en tvättäkta banjospelare från den svenska landsbygden ICQ/ad

7

Olzzon skrev:

Läskigt bara att de kommer sitta i ett projekt kallat "Squeel like a pig" och som rattas av en tvättäkta banjospelare från den svenska landsbygden ICQ/ad

Bälten används för att spänna fast folk - inte nödvändigtvis i en bil....... ICQ/ab

8

HenrikL hade rätt och erbjuds härmed första "provturen" i the squeel lika a pig!!  Default/lol

9

Blir att undvika Årsunda de närmaste åren.....  Default/yikes

10

årsunda bör du "alltid" undvika! undrar om inte jag såg burt och hans polare på strandbaden nyss. dags att ta pilbågen ut på lite hunting!  ICQ/ad

11

Ha ha... Bäst Fidde aktar sig nu då...

Alte Liebe rostet nicht!

12

Åhh att ja inte dog när jag fick se hur tjusig din var inuti Aja jag får väl sätta mig i möglet och tröstköra en sväng innan regnet kommer!!! ICQ/ab

3 spline gangsta!

13

fidde tänder ju på sånt.  Default/lol