Nu är det Leifs buss och upp till honom att starta en projekttråd.
Jag brukar radera mina projekttrådar då jag sålt bilen i fråga.
Nu går det inte längre att radera trådar, men mitt innehåll är raderat...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Såld till Leif!!
Nu är det Leifs buss och upp till honom att starta en projekttråd.
Jag brukar radera mina projekttrådar då jag sålt bilen i fråga.
Nu går det inte längre att radera trådar, men mitt innehåll är raderat...
Alltid lika snygg.
Jag kommer ihåg när den låg på Tradera, jag var sugen på att bjuda men hoppade då jag har en bit längre att åka 
Härligt Demian! J....lit roligt att du inte BARA är i garaget utan delger oss andra fickvärmare vad du sysslar med. 
Trodde faktiskt att det var orig-loggor!!
Tummen upp!
Stefan
Jag kommer ihåg när den låg på Tradera, jag var sugen på att bjuda men hoppade då jag har en bit längre att åka
Jag var också en av dem som vägde och vägde, men när man såg att "Beggarsbanquet" hade lagt ett bud, kunde man andas ut! Bussen fick ett värdigt öde och köparen var ingen jag ens behövde fundera över att bjuda över. Nu alla dessa år senare känns det fortfarande rätt!
Här är en vinterbild för två år sen;

Den är ju bara så rå den bussen! Gillar liksom bara allt med den, takräcket, färgen med logos, ja allt. Bra jobbat!
Fan Demian, jag trodde precis som helmut att det va original-loggor! Hursomhelst så är bussen jävligt rå 
Det är säkert 
Ja vi trodde ju snön skulle vara hård som sten, men den var förvånansvärt mjuk minns jag! Historien om killen som inte gilalde bussen hade jag dock glömt bort. Kul anekdot!
Mötte den där bussen i god fart sent en kväll utanför Hofors en sommarkväll för nåt år sen , då vaknade man till kan jag lova !!
Demian du har alltid svårt att köra sakta
gned som en gnu för att hänga med senast hem från SCC.

ÅÅH, jag vill ha din ockelbo-buss till att dra min skoter till fjälle! 
Ohh en 67a! Dessutom med original låg dyna! KÄRLEK! 
Snygg blå dekal!
Och jag skulle vilja ha den då jag ska visa upp min 300!

Ohh en 67a! Dessutom med original låg dyna! KÄRLEK!
Snygg blå dekal!
Med skidfack baktill 
Här kommer min!
Notera en stoor skillnad mellan min sportiga 300 och era inte fullt lika sportiga...
Vad är skillnaden???

Sorry for OT i din tråd Demian, men vi vet ju alla att du styvnar till lite av en Ockelbo 300!
Lite mera OT är att det finns en Ockelbo 600 till salu här i stan Demian, om du är sugen på att ha en på släp efter bussen 
OT: http://www.ockelbo300.forum24.se/
Här kommer min!
Notera en stoor skillnad mellan min sportiga 300 och era inte fullt lika sportiga...
Vad är skillnaden???
http://50split.files.wordpress.com/2011/02/dsc00129.jpg
Sorry for OT i din tråd Demian, men vi vet ju alla att du styvnar till lite av en Ockelbo 300!
Dina fuskräzerskidor! Det är fusk. Sånna vill jag också ha. Tycker dock bara att bågarna ser ut som de ska. Är det nyare skidor med bågar från äldre modeschang? De jag har sett hade inte alls samma böjning på skidorna. Var mer gjorda för spårat före.
Men målningen klarar jag mej utan.
Na... du har nå sportfjädrar också. Ser grovt ut.
.
Grym buss! Men kan rätta dig lite, Billingsfors ligger i Dalsland 
Finns en fin 300 till salu nu :=)

skulle sitta snyggt i det skåpet ! :=)
http://www.blocket.se/alvsbyn/Ockelbo_3 … =4&w=3
.
Hur kul är det med en renoverad?????
Har skåpet patina måste(?!!!) väl 300an ha patia oxå! Jag gav 1500:- för min. Den var körklar. Behöver dock nya gummiband till fjädringen för att bli riktigt körduglig, men den går ju köra iallafall, men då med lite udda köregenskaper...
Boxerville » Projekt » Såld till Leif!!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.