1 Senaste redigerad av skogman (2011-10-09 21:05:17)

Håller på att slakta en 79a. Det mesta finns förutom inredning typ stolar o soffa samt framvagn.

Är det något speciellt du behöver så hör av dig. Finns i metropolen Forshaga.

Tex finns:
Fin framruta *Såld*
4-växlad låda 091 6 ribbad *Såld*
2stk dragkrokar
2st bromsok fungerar fint
1 stk bromstrumma *Såld*
Bärarmar bak med nav höger o vänster *Såld*
Ett set med drivaxlar *Såld*
2liter insprutningsdetaljer
2stk motorer 80-83 en cu061988 och en cv033435 ganska kompletta vad jag sett hela värmekammare och avgas
Fram dörrar
Sidobackspeglar div olika skick
Div el detaljer

[email protected]

0703700933

2

Vad kostar en dragkrok ?

70:a Cab, Gazzer, Variant

3

Skick på dörrar?Finns det nån skjutdörr?

4

rs68 skrev:

Skick på dörrar?Finns det nån skjutdörr?

Det finns helt ok skick ingen farlig rost alls ska ta en ordentlig titt på dem
Skicka mig ett mail på vad du vill ha så tar jag lite foton också

5

Hörru, du måste ju höra av dig innan du sätter ut annons ICQ/ad

Hemma ngn kväll så jag kan komma och shoppa lite?

6

Ställ dig i kö Frisk! ICQ/ae

Stolt medlem i SUN-CITY AIRCOOLERS

7

C.Frisk skrev:

Hörru, du måste ju höra av dig innan du sätter ut annons ICQ/ad

Hemma ngn kväll så jag kan komma och shoppa lite?

Hemma hela veckan. Kön går förbi brandstation...

8

er innsprut komplett.

Better late then never

9

Från en okunnig: Är det samma framruta som på en -74a? Om den är fin som du säger (alltså fin till skicket, alla bayrutor är ju fina estetiskt ICQ/ab) köper jag den gärna. Vad har du tänkt dig för pris?

Skickar ett PM också!

10

The Martin skrev:

er innsprut komplett.

Ja det är komplett vad jag vet.. Lite för nytt för mig detta.  Ska se vad jag får ihop.

11

Jacob skrev:

Från en okunnig: Är det samma framruta som på en -74a? Om den är fin som du säger (alltså fin till skicket, alla bayrutor är ju fina estetiskt ICQ/ab) köper jag den gärna. Vad har du tänkt dig för pris?

Skickar ett PM också!

Ja det ska vara samma. Har inte packat upp hela rutan än men den fjärde delen jag har sett ser riktigt bra ut.

12

Jag skulle behöva en luftmängdsmätare och en databox, är det något du har över o kan tänka dig att sälja ?

13

Franke skrev:

Jag skulle behöva en luftmängdsmätare och en databox, är det något du har över o kan tänka dig att sälja ?

Det har jag dra iväg ett mail till mig så fixar vi det

14

Hvad skal gearkassen koste?  Er den med motorlem inde i bussen. Hvis den er hvad koster denne lem?

Hilsen Peter

15

Du har mail.

16

Peterwings skrev:

Hvad skal gearkassen koste?  Er den med motorlem inde i bussen. Hvis den er hvad koster denne lem?

Hilsen Peter

Gearkassen är såld.. Lemen har jag kvar  Default/lol om du är intresserad av bara den.
Skicka mig ett mail så kan jag svara med ett foto så vi pratar om samma del  ICQ/ad

17

Växelspak med fäste köpes!

Maila på [email protected]

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

18

Har du någon bild på draget o vad kostar de?

19

almis skrev:

Har du någon bild på draget o vad kostar de?

Skicka mig ett mail så får du svar med foto på draget. Krångligt o lägga upp/ länka bilder här...

20

Huvudstrålkastare, med vinkelbeslagen i pottan är jag på jakt efter.  Finns dessa delar kvar? Vinkelbeslagen kan enkelt huggas loss. Är det ngt som du finner görbart och isf, vill du skicka?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

21

Strålkastarna kan du köpa o jag skickar gärna.. Vinkelbeslagen sitter tyvärr kvar i pottorna som förmodligen har pressats hos bilskroten.
Har tyvärr inte tid till veckan att åka förbi o se om bussen står kvar på skroten heller.

22

kee skrev:

Huvudstrålkastare, med vinkelbeslagen i pottan är jag på jakt efter.  Finns dessa delar kvar? Vinkelbeslagen kan enkelt huggas loss. Är det ngt som du finner görbart och isf, vill du skicka?

jag har lykt pottor ICQ/ab

23 Senaste redigerad av kee (2011-09-25 11:32:28)

barken skrev:
kee skrev:

Som har vinkelbeslagen? De sitter nämligen inte på tidiga bussar, tror de kom 71. Har dina pottor dessa, så har jag en ytterligare grej att hämta hos dig sen. ICQ/ab

Skogman: Pris, skick/bild på insatserna? Jag har en kompis på här på hemmaplan som har ett par insatser också, det verkar som "beslagen" är den svåra delen.

24

kee skrev:
barken skrev:
kee skrev:

Som har vinkelbeslagen? De sitter nämligen inte på tidiga bussar, tror de kom 71. Har dina pottor dessa, så har jag en ytterligare grej att hämta hos dig sen. ICQ/ab

Skogman: Pris, skick/bild på insatserna? Jag har en kompis på här på hemmaplan som har ett par insatser också, det verkar som "beslagen" är den svåra delen.

Pottorna är från en 78a.

25 Senaste redigerad av kee (2011-09-25 19:35:01)

barken skrev:
kee skrev:
barken skrev:

Pottorna är från en 78a.

Jag tar dem! Vi får ta alla detaljer via PM, börjar bli en del nu!  ICQ/ab

Sorry Skogman för "delvis trådintrång", men jag är fortsatt intresserad av insatserna, så helt åt skogen att jag skriver i din annons är det ju inte!  ICQ/ad