Ok, då är de dina. Har du repat dej från T-fords chocken? 
tar lemlåsen! hojta till när du är hemma från jobb så skickar jag över degen för dom + frakt!
Jag kan ta med lemlåsen till Borlänge på söndag. Kan dumpa dom hos Franke t.ex. Har du snackat med T-fords gubben än? Ska jag fylla upp Caddyn med T-fords delar?
Michos Miche! Ska jag ta med grejorna till Borlänge på söndag?
Ska jobba 4 veckor i Ludvika med omnejd, så ni kommer att få se mycket av mej. 
skulle iofs behöva göra en trip till borlänge nästa vecka. släpp av dom där du om det är okej för franke? skickar över deg för dom.
inte ringt t-fordmannen än. massor av logistik här nu med affärer till höger och vänster så vill inte inleda nya riktigt ännu....haha.
har du motsvarande del som låsen ska ner i så är även det av intresse. annars smider jag till nåt eget. ska ju inte ens sitta på en vw! 
skulle iofs behöva göra en trip till borlänge nästa vecka. släpp av dom där du om det är okej för franke? skickar över deg för dom.
inte ringt t-fordmannen än. massor av logistik här nu med affärer till höger och vänster så vill inte inleda nya riktigt ännu....haha.
Ta med dej Städet då. Skicka över deg, är det jag som ska göra istället då. Franke får bli godsterminal, vare sej han vill eller ej.
Jag har en NOS "mottagare" till lämlåsen. Tar med den med.
Det går bra att lämna prylarna här 
jn, gavlar.
Kan man skicka dollars med 25:an och köra Franke som depositionsplats?