skick enligt bilder.
Jag har inte haft den monterad (han sälja bilen...) men jag tror att den skall skruvas i kofångaren.
Finns i Köping och skickas helst inte pga storleken.
Kostar 500 kr.
noll sju tre 8016800
//Morgan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » ***SÅLD*** Spolier (front) VW Bubbla 1303
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
skick enligt bilder.
Jag har inte haft den monterad (han sälja bilen...) men jag tror att den skall skruvas i kofångaren.
Finns i Köping och skickas helst inte pga storleken.
Kostar 500 kr.
noll sju tre 8016800
//Morgan
denna är jag sugen på men du är lite långt bort tyvärr kan tänka mig att frakten blir hög pga storleken...
Hej, skulle tippa på 100-150 kr med Schenker just för storleken, den väger ju inte så mycket.
//Morgan
Hej, skulle tippa på 100-150 kr med Schenker just för storleken, den väger ju inte så mycket.
//Morgan
De blir problem att skicka till ombud som privatperson men om man tar de genom ett företag är de inga problem . privatpersoner får som mest skicka paket till ombud som är 1m när man plussat ihop den längsta sidan med den kortaste . företag får ha paket som är längre o tar man frakten genom ett företag så är de absolut inget problem att skicka . bör absolut gå att skicka för 100kr - 200kr
Ok, tack för info. Jag har tyvärr inte möjlighet att skicka via företag.
NoVW skrev:Hej, skulle tippa på 100-150 kr med Schenker just för storleken, den väger ju inte så mycket.
//Morgan
De blir problem att skicka till ombud som privatperson men om man tar de genom ett företag är de inga problem . privatpersoner får som mest skicka paket till ombud som är 1m när man plussat ihop den längsta sidan med den kortaste . företag får ha paket som är längre o tar man frakten genom ett företag så är de absolut inget problem att skicka . bör absolut gå att skicka för 100kr - 200kr
Provar att uppa denna igen
Provar att uppa denna igen
Kan man få den för 600:- ink frakt tro? Kolla om det funkar för dig, jag bor i tungelsta söder om Stockholm
Som Eklund skriver ovan, kan bli svårt att skicka som privatperson men jag kollar upp det.
Min grabb bor i Aspudden och tänkte väl åka och hälsa på framåt semestertider, kanske vi kan mötas upp någonstans söder om Stockholm annars.
//Morgan
NoVW skrev:Provar att uppa denna igen
Kan man få den för 600:- ink frakt tro? Kolla om det funkar för dig, jag bor i tungelsta söder om Stockholm
Det låter som en plan skickade mitt nummer på PM hör av dig innan du åker så vi vet att jag finns i trakten
Som Eklund skriver ovan, kan bli svårt att skicka som privatperson men jag kollar upp det.
Min grabb bor i Aspudden och tänkte väl åka och hälsa på framåt semestertider, kanske vi kan mötas upp någonstans söder om Stockholm annars.//Morgan
nightmare skrev:NoVW skrev:Provar att uppa denna igen
Tack för smidig affär 
Tack själv//Morgan
Tack för smidig affär
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » ***SÅLD*** Spolier (front) VW Bubbla 1303
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.