1

Hej VWänner!

Jag säljer drickahållare till baybuss. Just nu finns dem endast i svart, andra färger går att lösa på förfrågan. Drickahållaren har ett litet myntfack på baksidan, plats för 2st drickor upp till 75mm i diametern samt en liten hylla längst fram för att kunna ställa mobilen på. Bra om man använder telefonen som GPS.
Du monterar den lätt i bussen genom att dra ut askkoppen och sen trycka in drickahållaren där istället. Snabbt, smidigt, snyggt och ingen åverkan gjord på bussen.

Kostar 250kr/st  ICQ/ag
Finns i Jönköping men det går bra att skicka, köparen står för frakt. Jag skickar med PostNord.

Dra iväg ett PM om du är intresserad!

Post's attachments

IMG_3087.jpeg, 300.27 kb, 2000 x 1500
IMG_3087.jpeg 300.27 kb, 58 downloads since 2024-12-01 

Attachment icon IMG_3088.jpeg 186.21 kb, file has never been downloaded. 

Attachment icon IMG_3090.jpeg 502.02 kb, file has never been downloaded. 

Bubbla 1302 -72 (såld)
Buss Late Bay -77

http://www.TimsFotoBlogg.blogg.se

2

CentralCoastVWgarage skrev:

Hej VWänner!

Jag säljer drickahållare till baybuss. Just nu finns dem endast i svart, andra färger går att lösa på förfrågan. Drickahållaren har ett litet myntfack på baksidan, plats för 2st drickor upp till 75mm i diametern samt en liten hylla längst fram för att kunna ställa mobilen på. Bra om man använder telefonen som GPS.
Du monterar den lätt i bussen genom att dra ut askkoppen och sen trycka in drickahållaren där istället. Snabbt, smidigt, snyggt och ingen åverkan gjord på bussen.

Kostar 250kr/st  ICQ/ag
Finns i Jönköping men det går bra att skicka, köparen står för frakt. Jag skickar med PostNord.

Har försökt att pm a dig!

3

michaelbjork75 skrev:
CentralCoastVWgarage skrev:

Hej VWänner!

Kostar 250kr/st  ICQ/ag

Har försökt att pm a dig!

Hej! Ligger inget i inkorgen:/

Bubbla 1302 -72 (såld)
Buss Late Bay -77

http://www.TimsFotoBlogg.blogg.se