Det var tydligen 96
motorn var en standard 1300 dubbelport
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Gul bil
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det var tydligen 96
Det var tydligen 96
Den var lite frächare då
Nu mera 1300 dp med weber 40dcn med trimco insug med någon form av ormbo. Kul.med bilderna tack så mycket
börjat lite med slottsmagen dom behöver ett litet ansiktslyft

ska bli kul att följa detta!
smetade på lite vit färg på slotsen förra helgen ska bara fin justera lite
nu känns det lite som säsongen är slut, är ju lite frusen av mig
2 hjul klara. funderingen är om man ska fylla i däcktext eller ej... brukar inte var min grej riktigt men skulle kunna funka på denna
med vit text eller bra vita "pilar" eller helt utan 
det är nu säsongen börjar, på med vintersulorna!!
. . . eller fyll i med lite vitt . . .
Utan eller ev bara med Good Year ifyllt
nu har jag monterat på slottsen iallafall skönt att inte ha 3olika dimensioner med 3 olika offset och framför allt inga torrsprickor.
snö
Blev kanon de där, ja skönt för ögat med alla lika fälgar med 
Blev kanon de där, ja skönt för ögat med alla lika fälgar med
jo visst höjde det nivån men långt kvar innan det blir en riktig fröjd för ögat. nu såg men dock verkligen att den skulle behöva en sänkning fram, men men det går åt rätt håll om än lite för sakta
I går hade vi +6grader och inte ett moln så tänkte mig en lite tur, men det tycket inte riktigt bilen
... blir till att beställa ett nytt kontaktstycke till tändningslåset verkar det som.... men men det kommer förhoppningsvis några fler fina dagar när det väl är åtgärdat
...
.
Vart en liten tur i duggregnet igår då jag lyckades få igång tändningen. Skulle riva av ratten och kolla vad som är fel men vart mest städa garaget och lite åka istället
Vart en liten tur I snön igår, kunde väl konstatera att antingen så har jag för bra däck eller för lite motor

bild från uppsnyggning av fälgarna. kanske skulle kört dom grundfärgsröda istället för vita.
hade en motorlucka över får se var det blir för bus med denna råkade visst snubbla med kapen på den...
den dassiga solfilmen borttagen och ny monterad vart kanske inte perfekt men klart bättre
monterat på en tillfällig motorlucka tillsvidare från en -75:a
hade en motorlucka över får se var det blir för bus med denna råkade visst snubbla med kapen på den...
Blir det kanske wolksvagen text från en caddy...
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Gul bil
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.