Smällde ihop några till bord, kan ta med till Norrtälje. Passar bara Bay askkoppen av plast /bakelit. Häng på skjut in. 200:-
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Askkoppsbord / drickahållare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Smällde ihop några till bord, kan ta med till Norrtälje. Passar bara Bay askkoppen av plast /bakelit. Häng på skjut in. 200:-
Hej Rickard. Jag köper gärna ett Bord. Kommer till Norrtälje och avslutar affären där om det är ok. // Jerker.
Låter bra, jag kommer i orange buss. Fick frågan på PM vad det är för skillnad på plåtkoppen, de passar inte där, men en plastkopp passar i alla IP.
Ses på lördag.
Breaking news, gjorde även en liten tightare typ av fäste så det går att få till plåtkoppen också - om man orkar dutta till med borrmaskinen på den enda lilla svetspunkt som håller fimpbryggan. 
Hej!
Köper gärna 2 st om du kan tänka dig att skicka? 
Jag tror jag har ett sånt där bord liggandes, men i "universal" utförande då. Är det du som tillverkar fästet? Isf är jag intresserad av att bara köpa det av dig.
Hej! Stort tack för snabb leverans och kanonprodukt! Sitter som en smäck! Rekommenderas! Priset är alldeles för billigt! Borde kosta det dubbla! Respekt!
Mvh
Hej Rickard!
Jag köper gärna ett till en kompis som kör Bay.....själv kör jag splitt...kanske att du kan tillverka något som passar spitt bussar?
Om du bor i Tullinge trakten så kan nog min bror komma förbi å köpa.
// Anders
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Askkoppsbord / drickahållare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.