Halloj, har googlat runt för att hitta inredningstyg liknande Porsche houndstooth och inte riktigt hittat rätt.
Önskar få tips på företag som har "rätt" typ av tyg, kanske nån här som har beställt och är nöjd
//Morgan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Inredning & Interiör » Tips på leverantör, Porsche Houndstooth inredningtyg,
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Halloj, har googlat runt för att hitta inredningstyg liknande Porsche houndstooth och inte riktigt hittat rätt.
Önskar få tips på företag som har "rätt" typ av tyg, kanske nån här som har beställt och är nöjd
//Morgan
Kanske detta är något? http://www.doepper-profile.de/artikela … amp;bis=49
Har dock inte handlat från dem ännu.
Jag har två bilar med liknande tyg. Den ena har ett tyg som egentligen ska sitta i en 60-tals Camaro. Specialbeställt färdigsytt från TMI. Lite större rutor.
Den andra har ett tyg som köptes från Top n Trim och sedan fick min garagegranne sy upp och klä om sätena. Lite mindre rutor. Tyget fanns i fler färgsättningar. TTS har avyttrat sin tygavdelning till www.lantlolla.se Jag har inte haft med den nya aktören att göra.
Jag har även fått detta tips: Anderssons Tapetserarverkstad o Bilsadelmakeri i Ystad av en Porscherenoverare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Inredning & Interiör » Tips på leverantör, Porsche Houndstooth inredningtyg,
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.