Och där kom snön och förstörde alla planering.
Vi fortsätter med att montera bakskärmar, kofångarfäste och fotsteg.
Laga trasigt kablage med vulktape.
Fixar med elsystemet och tvättar gamla kabelskor i mässing med saltsyra.
Dags att laga dom sista rosthålen.
Det börjar närma sig slutet. Det är då dyker det helt plötsligt upp 1000 olika småsaker som man glömt att fixa till tidigare och nu helt plötsligt tar massor av tid.
När man nästan är klar med ett projekt. Då är det 1000 småsaker som man glömt.
Så vi fortsätter med småsaker att fixa till.
Dags för att ta tag in golvmattor och inredning.

Dags att göra klart inredning och montera bälten.
Monterar krängningshämmare och smörjer framvagnen.
Dags att måla och underredesbehandling.
Sen är vinterns mekande med 70an klar.
Nu väntar vi på våren så man kan åka och besiktiga samt lacka upp skärmarna.
Då var det dags att besöka bilprovningen. Förra gången bilen var där var i augusti 2004.
Så det blev nästan 20 år. Jag köpte bilen våren 2022 för att fixa till den lite snabbt och sedan åka runt i den en sommar.
Det tog 2 år innan jag nu kom så långt att den gick att köra.
Men å andra sidan så har jag bytt massvis med saker som jag inte hade tänkt att byta.
Det ser ut som du monterat bränslefiltret i motorrummet?
Med tanke på brandrisk.
Den hade jag monterat i hjulhuset .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Det ser ut som du monterat bränslefiltret i motorrummet?
Med tanke på brandrisk.
Den hade jag monterat i hjulhuset .
Ser ingen större brandrisk på en folka mot alla andra bilar med motorn fram som har bränslefilter i motorutrymmet.
Tror mer att det handlar om att folk inte byter sina bränsleledningar typ vart annat år.
Då har man fått en vinkande hastighetsmätare. Det vill man inte ha.
Daga att montera resväskan med stereo som jag byggde i vintras.
