har ett gäng torn enligt en känd ritning på nätet till buss upp till 67. skurna i 10 mm men med taskigt munstycke i plasman. finns kanske 10 par och dom säljs för 200 kr paret annars åker dom med som säljskrot. håller på och rensar ur.
070-2923919
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » sista försöket sen säljs dom som skrot.
Du måste logga in eller registrera för att svara
har ett gäng torn enligt en känd ritning på nätet till buss upp till 67. skurna i 10 mm men med taskigt munstycke i plasman. finns kanske 10 par och dom säljs för 200 kr paret annars åker dom med som säljskrot. håller på och rensar ur.
070-2923919
Bild på dom?
Kanske även på vad det "defekta" är?
Jag tar ett par, tror jag.
har inte tid med bilder just nu. taskigt genomskurna kan man säga så kanterna är snea. dvs måste putsas till med sliprondell och slipstift.
J:son - ska du beställa så kan vi dela på frakten.
Jag vill ju oxå ha ett par.
Jag var på gång att köpa ett par för ett tag sen, men vetefan vad som hände? Det rann nog ut i sanden 
Det kan vi göra Lasslo.
För min del så brinner det verkligen inte och jag hade kunnat vänta till någon härifrån, typ 25:an, ska dit.
Har du mer brådis?
Pengar kan jag föra över.
Nä, jag har inte heller brått.
Jag har inte tid att bygga framvagn på länge..
problemet med dessa är att frakten blir okristligt dyr men givetvis skickar jag om ni vill. maila kontaktuppgifter till den som ska sköta det så svarar jag med kontonr och totalpris inkl frakt.
Var bor du? du har ingen kontakt med ``east´´här på forumet ska hämta en buss av honom så kan ske slipper att skicka? MVH henke (han bor i Edsbyn)
inte direkt kontakt med han men han var sugen på min bussfront. inte hunnit lägga ut bilder på den ännu! bor utanför sandviken.
men mina finns kvar eller ?=)
jupp men behöver snart bli av med lite. inga resor söderut?
Det är ju som du säger.
Frakten kommer ju kosta hemult.
Både Lasslo och jag tar gärna varsitt par.
Men skicka är nog inget alternativ.
vet att jag kollat frkaten en gång åt nån och det blev typ lika som dom kostar. väger mycket dessa! men kan ni lösa det på nåt vis så hör av er. måste rensa ur här hemma så tyvärr går dom snart i smältan. 
Har ni inte bråttom så kan jag få dem till Örebro och där verkar ju 25hp hålla till från o till så då kanske ni kan fixa något med honom? Vår firma har uppdrag på Sandvik och kommer att vara där en hel del från okt och framåt.
5,8kg väger 2 st splitgavlar, just nu är det kampanj så det kostar bara 129kr att skicka upp till 10kg med bussgods bussbox.
Som vanligt paket kostar frakten för 10kg 185kr.
Jag har 2 par av dessa gavlar hemma och jämför man dom med en annan laserskuren gavel så sitter hålen för rören ca 2mm snett neråt och lika mycket framåt.
Det gör säkert ingenting men det kan vara bra att veta.
5,8kg väger 2 st splitgavlar, just nu är det kampanj så det kostar bara 129kr att skicka upp till 10kg med bussgods bussbox.
Som vanligt paket kostar frakten för 10kg 185kr.Jag har 2 par av dessa gavlar hemma och jämför man dom med en annan laserskuren gavel så sitter hålen för rören ca 2mm snett neråt och lika mycket framåt.
Det gör säkert ingenting men det kan vara bra att veta.
tack för infon franke! nu vet ni mer exakt.
bdagman. hör av dig till mig om det går att ordna? kan ju kika in på en kaffe ändå om du är på sandvik nåt. ring bara. 070-2923919 EM denna vecka.
hur blev det med dessa? några intresserade?
ring 070-2923919 om jag ska lägga undan ett par. till helgen lastas det på en vagn och körs bort. sista utropet för boxerville-tåget! 
någon skrev något om Örebro, jag tar två om det går att få dom dit!! 

Lasslo och jag tar varsitt par med om dom kan transporteras till Örebro-trakten.
Sen får man fjäska för 25:an.
någon skrev något om Örebro, jag tar två om det går att få dom dit!!
Försökte ringa JN men upptaget och sedan har jag glömt det. I början av oktober kan jag få dem dit.
ja det har då inte varit upptaget sen annonsen kom ut.
lös logistiken ni och ring när ni vet. i helgen lastas d ett släp med säljskrot och då måste jag ha besked. 
jn, Lägg undan ett par å skriv, Gubbeniskogen på,, bdagman kan du droppa ett par i Örebro det är ingen stress, 

beror på hur länge dom kan bli liggande. har undanstoppat ett gäng och även annat som legat lite väl länge nu. försöker städa lite hemma 
bdagman ringde nyss och kan ta dom en bit neråt i landet i början/mitten av oktober. ni som vill ha får antingen ringa eller sms:a mig hur många ni vill ha så lägger jag undan och öronmärker dom. lasslo, j:son och gubbeniskogen tar jag som att att dom vill ha varsitt par. era är nu uppmärkta! har nog 5-6 par till men som sagt. snart åker dom väck.
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » sista försöket sen säljs dom som skrot.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.