Söker en motorhuv och plåten mellan bakskärmarna (har den ett namn förresten?) till en -66a
Någon har någon gång bytt till nyare på bilen
Gärna nära Malmö
Tobbe
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 58-67 » Var hittar jag huv o "mellanplåt"
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker en motorhuv och plåten mellan bakskärmarna (har den ett namn förresten?) till en -66a
Någon har någon gång bytt till nyare på bilen
Gärna nära Malmö
Tobbe
Någon har någon gång bytt till nyare på bilenGärna nära Malmö
Tobbe
Beror lite på vilken budget du har
Jag har en motorlucka passande -66. Den är grön men den du ska kanske lacka om ändå.
Finns i utanför Ängelholm men kör till Dalby via Malmö några ggr i veckan så jag kan ta med den ifall du kan möta upp längs vägen!
Mellanplåten är nog enklast att köpa en ny. Har en tendens till å rosta upp på alla reservdelsbilar.
Kostar typ 1000:- på up north.
Låter perfekt.
Maila mig på [email protected] så löser vilket praktiska om vi kan komma överens om pris?
Har släktingar i Rydebäck så det finns alternativ
Hej, Jag söker det samma som Tobbe som Tobbe gjorde för 8 år sedan (av samma anledning) - är det någon som har nått (oavsett skick) eller kan ge mig tips om var jag skall leta? Tack, Jahn Henry
Jag har en NOS mellanplåt liggande här, jag har en 59:a men köpte en mellanplåt som visade sig vara till nyare bil, jag är inte hundra på årsmodell dock, men gissar 61-67. Inre förstärkningsplåten har fått några av punktsvetsarna borrade av föregående ägare, men det är ett enkelt jobb att punkta ihop igen (jag kan göra det om svets saknas...) Kan ta bild och skicka på sms om det är intressant?
Utan att kolla reservdelskatalogen skulle jag tro att en plåt modell från xxx tom 1963, en till 1964-66, en till 1967, en till 1968 till 1974 och en från 1975-.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 58-67 » Var hittar jag huv o "mellanplåt"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.