1 Senaste redigerad av kimboow (2024-01-01 22:15:11)

Hej, testa lägga in annons här med.

Kopierat text från facebook, bilder kan ordnas via FB eller mail, då inte är inne så ofta här.

Är nog dax att sälja min Notchback från 1963, april om jag inte minns fel.

Har haft bilen snart 9 år och inte gjort något med den än.
Bilen i fråga är då en relativt orörd original bil som var stort sett i drift fram till 1988. Sedan blev den stående pga förra ägaren skulle börja laga med kom inte längre än plocka bort ena fram skärmen, lyktor och stötfångare. (den andra framskärmen är också avlyft nu)
Vad jag kan se så är bilen inte direkt lagad än, men har diverse typ 3 rost runt om man nu ska kalla det så. bilder kan ordnas. Bilen har en fin inredning med vanliga lite slitage på förastolen. nu är den lite smutsig efter långtids förvaring.
Sitter original motorn i men tyvärr fast av nån anledning, men har en annan motor som går runt och är lite nyare årgång som behövs lite genomgång.

alla 3 skärmar som sitter på nu är original men andra framskärmen är nog skrot.
jag har en vänster framskärm som behövs lite lagning i förstärkningen. Den andra högra framskärmen är bra skick.
bilen ska stort sett vara Komplett som jag köpte den. Saknas Blinkers fram vad jag har kommit fram till. 
Bilen säljs på original hjul runt om.

Bilen finns strax utanför Värnamo,Småland.
fler bilder ordnas vid seriöst intresse.

Skriver No Export då jag inte har lust med papperstrul även om vissa säger det kan gå smidigt.

Pris: 43000kr; kan ha fler delar till den men då stiger priset också.
Säljes pga tappat intresse och lite platsbrist.

mvh.

https://www1.garaget.org/gallery/images/190/189735/189735-c7e54bcf69da2f020cb0ddaf4e914ce2.jpg

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

2

testar att lägga in en bild via Garaget.org i Huvud inlägget.

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.