Hej
Jag får inte till bestyckning och övergång mellan låg och högfart. Har provat det mesta...Så om någon har mindre Lågfarthållare är jag intresserad av att prova det.
Mvh Oskar
Porsche- 66
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » 110 Lågfarthållare weber 48ida
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag får inte till bestyckning och övergång mellan låg och högfart. Har provat det mesta...Så om någon har mindre Lågfarthållare är jag intresserad av att prova det.
Mvh Oskar
Jag har flera storlekar, var i landet finns du?
Mindre hållare kan göra underverk.
Okej, ja det låter ju lovande. Jag bor i norra Sverige (Umeå)
Det är rätt långt från Finspång.
Vill gärna skicka iväg så långt till någon jag inte känner.
De jag har köpte jag på eBay av alfa1750, de kostar 110 SEK styck plus frakt på 120.
Han har varit verksam i många år och jag har köpt flera prylar av honom med bra resultat.
Okej jag förstår, jag har letat och ingen svensk leverantör verkar ha något annat än 120. Problemet med alfa1750 är att det är 1månads leveranstid och jag hade velat få till det här innan snön faller.
Du skulle inte kunna tänka dig att jag swishar dig 500:- och att du sedan swishar tillbaka mig pengarna när du får igen dom? Så står jag för fraktkostnaderna emellan.
Mvh Oskar
Kolla med Rallydelar i Vretstorp
Han har massor av Weber delar
Okej jag förstår, jag har letat och ingen svensk leverantör verkar ha något annat än 120. Problemet med alfa1750 är att det är 1månads leveranstid och jag hade velat få till det här innan snön faller.
Du skulle inte kunna tänka dig att jag swishar dig 500:- och att du sedan swishar tillbaka mig pengarna när du får igen dom? Så står jag för fraktkostnaderna emellan.
Mvh Oskar
Det låter som en bra deal. Återkommer med uppgifter i PM.
912 skrev:Okej jag förstår, jag har letat och ingen svensk leverantör verkar ha något annat än 120. Problemet med alfa1750 är att det är 1månads leveranstid och jag hade velat få till det här innan snön faller.
Mvh Oskar
Det låter som en bra deal. Återkommer med uppgifter i PM.
Typiskt, jag tog tummen ur och beställde ifrån Alfa1750 på ebay igår kväll. Nu får jag nog vänta in dom, men tack iallafall! Han verkar iallafall snabb. Dom blev skickade bara några timmar efter att jag la min beställning, så förhoppningsvis går det fortare än 4veckor.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » 110 Lågfarthållare weber 48ida
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.