Och till sommaren ska jag åka vwbuss Det är säkert
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 336 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
dåligt med volksrods
Franke skrev:25hpman skrev:Mitt bidrag till sänkta bayar är den här -68:an som jag ägde ett tag.
Den såg inte dum ut ! Coolt med tidig dubbelhytt
Det var för 3-4 år sen. Ingen ville ta i den med tång när den skulle säljas, så till sist gick den till skrot.
Helt otroligt ! Ja tiderna förändras eller så är det jag som förändrats
En buss man kan se ståendes vid vägen mellan Röstånga o Stockamöllan i Skåne. Står där från tidig vår till sen höst.
Det är nog här man ska bo på ålderns höst..
Mmm...
Haha, trodde först att det var en splitfront i halvskala inne i bussen...
Synd att Woffe är i Thailand, annars hade jag bjudit in till en fin smash här!!
För er som både gillar hojar och VW
Porrigaste Jul-belysningen? detta är min -61:a vintern 2006, hade ingen JulGran
fick bara lov och testa photobucket.. kan tas bort om det inte är okej.
Någon som vet när? Chassinummer 10.000 var ju mitt under världskriget, så denna bild är väl på nr 10k efter freden, eller?
http://www.bbt4vw.com/Car%20sales/Autov … auler.php#
Tyvärr kunde jag inte göra bild av den, men där ser du hur du också ska göra 25 hpman!!
You can do it!
Någon som vet när? Chassinummer 10.000 var ju mitt under världskriget, så denna bild är väl på nr 10k efter freden, eller?
Japp det är när man tillverkat den 10000:de bilen (sent -46) efter att Engelsmännen startade produktionen.
Plakaten som är runt o på bilen markerar arbetarnas missnöje med bristen på mat, det var nog inte lätt i Tyskland på den tiden!
Trevligt med ett nytt forum=)
Jag tycker denna little but quick dragstern är frän som få
oooo snygg bild på en snygg buss
Mats W skrev:Någon som vet när? Chassinummer 10.000 var ju mitt under världskriget, så denna bild är väl på nr 10k efter freden, eller?
Japp det är när man tillverkat den 10000:de bilen (sent -46) efter att Engelsmännen startade produktionen.
Plakaten som är runt o på bilen markerar arbetarnas missnöje med bristen på mat, det var nog inte lätt i Tyskland på den tiden!
Tack Bengt, OK, då var det som jag misstänkte då...
Och så en bild förstås
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 336 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.