Ok , stora effekt uttag på T-4 .. Då liknar det här förvåningsvis T-1 motorn .. Blocket måste fortfarande kollas .. (digr. T-1 Magn. block e slut ) !!! Inget 96 mm vid det här läget .. 103-105 som gälder ..
JE , Pauter , KB, AA, Mahle finns .. Nu snackar vi från 2,4 upp .. lägg en hyfsat vev på detta 74-82
(DPR ,Demello , Scat ),så e vi på 2,6 -3,0 ... Kräver H.profil T-1 stakar , Scat , CB , Carrillo ..
Ny börjar vi tippa 100 K , men så gör en T-1 med .. Sett att du fixat problemen kring kylning ock avgas . Lägg dertil en MaxxEcu sprut komplett m/TB`s (20 000:-) .. Nu tippar vi 200 Hk på landsväg .. T-1 motorn finns numer bara i backspegeln .:) .. Finns inte hopp i H..lvete med det momentet vi har nu 300-340 Nm .. (Mrk . att jag sa landsväg , besiktigat )
En race T-1 à e nåt helt annat , Oxy kan bli bra , men priset ökar på . En turboladdad värsting , ca 700 HK . Roa er med dessa saker ...
Livet e bra för dom med mycket pengar .. Frågor /kritik velkomna. /hoppas det va till nån nytta !!
Fölg oss gärna på Fb: JES autoservice .. Tack
Mvh/E
Post's attachments
IMG_7373.jpg 92.7 kb, 125 downloads since 2022-09-13
JETech , S. Halland