Skall byta till stolar i en splittbuss som har soffa idag - vill om möjligt åka lite bekvämare och slippa träsmak.... finns där några lämpliga stolar man ska leta efter? De får ju inte vara för höga... Tacksam för alla tips...
/Jörgen
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Inredning & Interiör » Stolar till splitbuss...?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Skall byta till stolar i en splittbuss som har soffa idag - vill om möjligt åka lite bekvämare och slippa träsmak.... finns där några lämpliga stolar man ska leta efter? De får ju inte vara för höga... Tacksam för alla tips...
/Jörgen
Nog ingen lätt nöt att knäcka.. då äldre vw bussar har ont om plats.. funderat på att klä om soffan med bättre skum/ fjädrar för att genom detta öka komforten..
Letade till min t3 då sa någon Alfa Romeo stolar.. porsche 924/944 gamla rekaro..men då blir det mer att sas klättra över.. i min bay har jag tänkt mig enklare sportstolar.. men då blir det ju som sagt kantpolster att komma över..
Färdig lösning 
Det där med höga kanter är ju skönt när man väl kommit i stolen - men det finns inte mycket utrymme under ratten direkt... Har också funderat på att stoppa om soffan och sy nytt överdrag i något skönare än vinyl - det är mest själva sitsen som måste göras mer bekväm/stötdämpande - som det är nu förlorar man kontakten med bakdelen efter 5 mil... Kanske lite tempur/minnesskum ovanpå taglet...
Min gamla.... Vill minnas att jag tog stoplarna ur en tgb11
* Saab 02:aSkall byta till stolar i en splittbuss som har soffa idag - vill om möjligt åka lite bekvämare och slippa träsmak.... finns där några lämpliga stolar man ska leta efter? De får ju inte vara för höga... Tacksam för alla tips...
/Jörgen
Fredric hade ju några gamla Toyotastolar, fråga honom igen.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Inredning & Interiör » Stolar till splitbuss...?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.