Den här brassebussen tycker jag såg trevlig ut o som ett bra alternativ om man vill ha en lyxbuss men en äkta är för dyr
1 2022-12-04 15:47:52 Senaste redigerad av Eklund (2022-12-04 15:51:53)
Ja priset var ju bra men man undrar vad som ligger bakom "reaktionerna i lacken". I mina ögon ser det ut som att det rostar under ett hyfsat lager spackel.... Efter några år i svenskt klimat så lär den inte se så rolig ut.
Ja priset var ju bra men man undrar vad som ligger bakom "reaktionerna i lacken". I mina ögon ser det ut som att det rostar under ett hyfsat lager spackel.... Efter några år i svenskt klimat så lär den inte se så rolig ut.
Instämmer!
Renslipad plåt, spackel och fukt innan lackering. Det behövs inte "några år" för att det ska bli skit!
Och den där "helrenoveringen" med "allt nytt" gick visst inte igenom bilprovningen.....
Till och med trasig glödlampa och felaktig ljusbild!
Vad mera kan man vänta sig om man skulle köpa den bilen??
Scaramanga skrev:Ja priset var ju bra men man undrar vad som ligger bakom "reaktionerna i lacken". I mina ögon ser det ut som att det rostar under ett hyfsat lager spackel.... Efter några år i svenskt klimat så lär den inte se så rolig ut.
Instämmer!
Renslipad plåt, spackel och fukt innan lackering. Det behövs inte "några år" för att det ska bli skit!
Och den där "helrenoveringen" med "allt nytt" gick visst inte igenom bilprovningen.....
Till och med trasig glödlampa och felaktig ljusbild!
Vad mera kan man vänta sig om man skulle köpa den bilen??
Haha, ja det finns nog en och annan överraskning om man börjar titta noga. Visst har framdörrarna en spännande kurvatur? Trodde plåten skulle vara i det närmaste plan...