Härligt att du använder min gamla kärra!!
Jajjemen, den är en fröjd varje gång man sätter sig i den 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Typ 1 -66 "La Carrera Panamericana"
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härligt att du använder min gamla kärra!!
Jajjemen, den är en fröjd varje gång man sätter sig i den 
1679cc motorn är fortfarande inte åtgärdad. Pengarna/tiden & kunskapen har helt enkelt inte funnits...
Personligen är det inget större problem. 1600cc motorn som sitter i nu har gått som en dröm sedan den stoppades i som ersättning.
Halloj, allt är bara bra. Vi har "bara" frugans -61 soltakare just nu som har kompletterats med en husvagn från -65 en Otten (Holländsk vagn). Letar lite löst efter en Cab och just nu är det en 71 eller 72 som gäller.
Lite i denna stil som jag söker: https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=54439
Hoppas få se bilen i sommar //Morgan
NoVW skrev:Bra jobbat //Morgan
Tack Morgan! Hoppas allt är bra med dig.
Av nyfikenhet, hur ser din vagnpark ut nu?
Snyggt med stinger. Ser bra ut med T bars med.
Halloj, allt är bara bra. Vi har "bara" frugans -61 soltakare just nu som har kompletterats med en husvagn från -65 en Otten (Holländsk vagn). Letar lite löst efter en Cab och just nu är det en 71 eller 72 som gäller.
Lite i denna stil som jag söker: https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=54439Hoppas få se bilen i sommar //Morgan
Okej, vad trevligt! Lycka till med jakten så ses vi i sommar.
Snyggt med stinger. Ser bra ut med T bars med.
Tackar! Jag gillar också ljudet ifrån stingern.
T-bars blev bra, bidrog till att det blev lite annat stuk på bilen. Får se om den får sitta kvar eller om det blir stötfångare igen 
Under veckan har det kommit lite snö här hos oss.
Perfekt väder för en gammal folkvagn 
Tog mig i kragen och åkte in till jobbet i lördags morse för att bocka av lite saker på "att göra listan".
- Byte av en halvljus lampa
- Byte av lampa bakljus/bromsljus
- Byta bränslefilter
- Byta luftfilter
- Få till vevhusventilationen (Bild #2 före, Bild #3 Efter)
Alltid trevligt att spendera en förmiddag med lite mek, kaffe och skitsnack.
Fick sällskap av Rydell med sin otroligt fina 65:a 
Rallybubblan är numera åter i Stefans ägo. Tack för smidig affär, och se till att njuta nu
Nu blir det mer fokus på min och farsans 62:a projekt.
Japp, nu är bilen tillbaka i Piteå igen! Superkul!
Planerna är:
Fixa en ny sits till förarstolen, så om någon har en sits i detta tyg så är jag intresserad!
Sen ska motorn få sig en ljuddämpare, och 30hk-kåpa och typ3 fuggar, lite samma stuk som jag nyss gjort i min 68a:

Ska även dit med kofångare.
Sen ska det bara köras!
//S
Vad är det för fel på dynan? ser väl rätt fräsh ut? Om inte annat har jag dynorna kvar från Pokemonslayer, skar bort dem för att använda underredena till rallystolarna, kan det vara samma tro, du ser baksätets tyg...
Vad är det för fel på dynan? ser väl rätt fräsh ut? Om inte annat har jag dynorna kvar från Pokemonslayer, skar bort dem för att använda underredena till rallystolarna, kan det vara samma tro, du ser baksätets tyg...
Jag kan svara. Det är en gammal bild som Stefan la upp, dynan är i dagsläget lite sliten 
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Typ 1 -66 "La Carrera Panamericana"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.