1 Senaste redigerad av Anders (2022-07-11 07:09:36)

Hej,

*Bara ljuddämpare som behövs längre* Ingen som har?  ICQ/br

Vill köpa enl rubrik, luftburken ska moddas ihop med en enkel weber så jag behöver inte gummit från förgasare/trottelkroppar.
Orginal gubbljuddämpare söker jag med. Sitter nån sorts collector och en bugpack där idag, bytesaffär kanske?

Får gärna finnas inom hämtavstånd från Falun eller kunna skickas.

2

slut på luftburkar, men tror jag kan ha en ljuddämpare.
PM för telefonkontakt.

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

3

Junte skrev:

slut på luftburkar, men tror jag kan ha en ljuddämpare.
PM för telefonkontakt.

Du har PM

4

Uppar denna då jag söker dessa delar än!
Finns mycket bubblagrejer att byta mot om det kan vara av intresse.  ICQ/ay

5

Har du nån bild på luftburken och vad du behöver? Jag kan ha liggandes.
Har även röret(NOS) med den fyrkantiga burken som sitter mellan insug och avgas, vet inte vad det är eller kallas  ICQ/be men det har nog nått med avgasrening att göra? Sitter på sena bay.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

6

lasslo skrev:

Har du nån bild på luftburken och vad du behöver? Jag kan ha liggandes.
Har även röret(NOS) med den fyrkantiga burken som sitter mellan insug och avgas, vet inte vad det är eller kallas  ICQ/be men det har nog nått med avgasrening att göra? Sitter på sena bay.

Jag ska försöka googla fram något, men det är som så att idag sitter en enkel weber i mitten och brölar, och jag är för gubbig för det så ska bygga om den och leda luftintaget ner till en original luftfilterbox, vet att den sitter på höger sida bakifrån sett bredvid motorn. Så det är originallådan som man sätter filtret i, från den till förgasare kommer bli special ändå.
Avgasrening håller jag mig helst ifrån  ICQ/ah

7

Eller så är jag inte helt främmande för ett kit med dubbla solex med burken mellan förgasarna med, kan byta mot webern om det är intressant.

8

Jag söker fortfarande ljuddämpare.  ICQ/bp