1

Hej!
Säljer överblivna delar till VW-1300 Lim 113:
Säten fram och soffa bak , dörrar, nyinköpta skärmar- men de har legat länge: bägge fram och 1 bakskärm.
Diverse avgasdetaljer: 2 kromade rör, oöppnad kartong med fästdetaljer.

Obs! jag är ny här så detta kan ha blivit inlagt 2 ggr....( med lite olika text).

2

vad är det för färg / mönster på sätena?

3 Senaste redigerad av marianne_svensson (2022-06-03 09:54:35)

Smårutigt i blå-grått, är väl det närmaste jag kan beskriva det som.
2 genomgående knappar i nackhöjd på ryggstödet fram.

Kommentar: ser att jag fått rubrik som ev.  spammer: det är bra om forumet är på sin vakt men,
jag är en 72- årig tant från Mölndal och har grejorna jag skriver om och är ingen  spammer.

4

marianne_svensson skrev:

Kommentar: ser att jag fått rubrik som ev.  spammer: det är bra om forumet är på sin vakt men,
jag är en 72- årig tant från Mölndal och har grejorna jag skriver om och är ingen  spammer.

Aaaaah... ja vi hade otroligt många som slank igenom nyligen så webadmin har lagt till nått på alla nyligen tillagda, jag vet inte hur man ändrar detta så han får kika på det sen ICQ/ab

5

Hej Marianne !
Intresserad av klädseln, jag finns i Värnamo!
Bild ? Pris ?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

6

Hej!
Vi plockar inte loss klädseln, eftersom risken är stor att vi kan förstöra den då.
Marianne S

7

marianne_svensson skrev:

Hej!
Vi plockar inte loss klädseln, eftersom risken är stor att vi kan förstöra den då.
Marianne S

Hej !
Jag menar inte att ni ska plocka bort men vore tacksam om ni kan fixa bilder på inredningen
ni vill sälja ,
Mvh Stefan

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

8

Hej!
Har försökt att tanka upp en bild på baksätet , men 1,68 MB är för stort enligt mitt felmeddelande.
(blir lite frustrerad när jag inte klarar av detta). Funkar inte med att klistra in bilden i ett PM heller.
Får försöka senare.

9

Hejsan! Jag är intresserad av allt. Bor i göteborg:)
Ring på 0706155079 om det finns kvar.

//Aron