Hej
Någon som testat ett vindskydd enligt bild till sin Bubbla Cabbe? Funkar det i alla modeller? Enkel montering?
Tacksam för återkoppling
Jocke
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vindskydd Bubbla Cabrio
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Någon som testat ett vindskydd enligt bild till sin Bubbla Cabbe? Funkar det i alla modeller? Enkel montering?
Tacksam för återkoppling
Jocke
Ingen??
Nä, har visserligen sett några gamla bilder från förr på ett sådant, men jag kör med halsduk om det är lite kallt. Tycker att en sådan där blir lite av störtbåge och stör "linjerna". Men det funkar säkert.
/christer
http://vwlinkan.se/cab/Cab/vindavvisare.html
Har inte använt någon sådan, tänkt göra en men aldrig kommit till skott
Kör med halsduk o huva 
Jag har haft det på två av mina cabbar. Funkar perfekt. Jag köpte mina på Dalhems.
Kan verkligen rekommendera. Ingen vind bakifrån alls.
Hej! Gammal tråd men intresserad av om du köpte något vindskydd och kunde ge en recension? Har sett att Dahlhems samt toplift har.
Om man vill slippa det vedervärdiga utseendet så kan man använda det inbyggda vindskyddet. Lossa ryggstödet bak. Sätt lite fart, böj dig bak och fäll ner ryggstödet så åker hatthyllan upp och fungerar som vindskydd. När du stannar faller den ner ner och bubblan ser normal ut. Innan du ger dig på manövern måste du se till att du rensar ur allt löst bråte som ligger där bak annars sköter vinden det.
Om man vill slippa det vedervärdiga utseendet så kan man använda det inbyggda vindskyddet. Lossa ryggstödet bak. Sätt lite fart, böj dig bak och fäll ner ryggstödet så åker hatthyllan upp och fungerar som vindskydd. När du stannar faller den ner ner och bubblan ser normal ut. Innan du ger dig på manövern måste du se till att du rensar ur allt löst bråte som ligger där bak annars sköter vinden det.
Tack! Ja det är nog det bästa och snyggaste:)
Vindschott.de , toppkvalite ..
'
Mvh/e
'
Mvh/e
Det såg ju bra ut och snabbinfästning utan att göra åverkan på bilen. Tack för tipset.
'
Mvh/e
Blev ju kanon, tack för infon!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vindskydd Bubbla Cabrio
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.