Ok, nu har den stått länge nog så gör ett försök att få ihop den... till sommaren är väl målet... men det där brukar ju aldrig hålla
Tänkte börja lite inifrån och jobba mig utåt...
I med ljuddämpning och stoppning, tog sen hjälp av Gustaf för ett år sen med innertaket då han nyligen gjort det på en av sina, men efter ett par garagevändor så rann det ut i sanden och har nu tagit tag i det igen med lite hjälp av Macke, inte hundra men det behöver det inte bli heller, nästa steg är att klä stolparna och i med rutorna så tänkte jag även testa att värma med hårtork för att kanske få bort nått mer veck:

I helgen kunde jag inte låta bli att pilla på lite annat också, ett av baklyserna var målat med nån grå färg
men lite färgborttagning över natten så gick det bort, tyvärr inte toppskick men går väl kanske på med lite autosol så får det duga för tillfället

Sen dök det upp en i princip körklar motor till salu till bra pris i Borås, lite långt bort så tog med sambo på en liten minisemester, "två flugor"
Motorn var en senare 12v 1600, så började fundera vad jag behövde för att konvertera 66, tittade i lådorna med delar och började med klockan, men... den ÄR ju 12v!!!?? en 66:a har ju 6v... frågade Macke och han hade ju redan konverterat bilen
När vi var i Göteborg så såg jag att Rye köpte ett parti grejer där jag noterade en främre stötfångare, jodå, den var till salu och han kunde ta med den till jobbet som var på vägen upp till vår nästa anhalt Vadstena, ibland faller pusselbitarna på plats