1

Jag har nu hittat ett garage för min folkabuss men garaget rymmer två objekt (3 med vilja, vilket man kan dra slutsatsen att 2 bilar får plats och luft finns över för arbete).

Jag hade en tanke på att ha ett till objekt (splittbuss) men då jag inte får tag på någon splittbuss så tänkte jag höra om någon är intresserad att bli garage-mek-vän med mig? Hyran blir en tusenlapp var exkl. el som vi också får dela, det blir nog ca 200 kr var per månad lite kallare och aktiva månader. Jag är nyinflyttad i Uppsala så det vore trevligt att få en mekkamrat med samma intresse som mig ICQ/ab

Hör av dig om du är intresserad!

2

Jacob skrev:

Jag har nu hittat ett garage för min folkabuss men garaget rymmer två objekt (3 med vilja, vilket man kan dra slutsatsen att 2 bilar får plats och luft finns över för arbete).

Jag hade en tanke på att ha ett till objekt (splittbuss) men då jag inte får tag på någon splittbuss så tänkte jag höra om någon är intresserad att bli garage-mek-vän med mig? Hyran blir en tusenlapp var exkl. el som vi också får dela, det blir nog ca 200 kr var per månad lite kallare och aktiva månader. Jag är nyinflyttad i Uppsala så det vore trevligt att få en mekkamrat med samma intresse som mig ICQ/ab

Hör av dig om du är intresserad!

Vart i uppsala??

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

3

skickat ett pm till dig

4

Samma fråga här om platsen förblir ledig, var?

5

PM skickat till dig Harry!

6 Senaste redigerad av Jacob (2013-12-01 20:59:59)

Skrämmer liv i denna tråd igen då det är aktuellt på nytt. Jag har alltså ett garage för två bilar, just nu har jag två st bussar där men ena bussen ska få åka på vinterförvaring då den inte behöver mekutrymme. Plats finns alltså för en bil och lite verktyg och prylar som ju alltid hänger med. Rejäl kompressor finns. Gott om mekutrymme.

1000 kr + ca 150 kr el per månad, vilket är hälften av vad jag betalar, så en fair deal helt enkelt!

Är du intresserad så skicka ett PM så kan vi mötas ute vid garaget någon dag och snacka vidare!

/J