Godkväll
Så nu har man gått in på sitt höstschema vilket betyder mer morgon/dagtid jobb = mer tid i garaget 
Var ute både igår och idag efter jobbet. Idag åkte jag inom MotorHalland eftersom jag ville få fram min stötdämpare på vänster sida. Det enda som saknades var en M12 mutter till det övre fästet. Hade ju slarvat bort min andra i "röran" i garaget.
Väl på plats i garaget så monterades dämparen dit på 2 min och översta muttern spändes dit och gick på den nedre. Men när jag spänner de sista dragen så rycker fästet.
Helvete i ......
Detta är ju svetsat sedan innan men det blev visst inte tillräckligt. Var ju i och för sig skönt att det uppdagades nu och inte på en cruising genom stan.

Fråga:
Kan man svetsa dit en ny bult, så att säga om man nu råkar känna ngn med rejäl fart i svetsen. Det måste ju tåla lite vikt.
Eller hur hade ni gjort, kära forummedlemmar?
Det var ju lite av ett bakslag, då man under 2 dagar har betat av en del punkter på "att göra listan"
Synpunkter mottages väldigt gärna. Nu ska jag laga lite pasta med kyckling till tjejen som kommer hem om 30 min.
Afton!
Medlem i Halmstad Luftkühlers