3 st Rotorblad till helikopter. Vet inte vilken modell dom kommer ifrån eller hur gamla dom är.
Inköptes för 25-30 år sedan som ersättningsvingar till ett havererat vindkraftverk men dom blev aldrig använda.
Längden är 3,65 m och dom ligger i en trälåda.
Tänkt pris är 2000:- Hämtas
Vet inte vad man skall ha dom till, men man blir sugen
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Prydnad i garaget eller gillestugan kanske
4 2015-11-19 00:45:44 Senaste redigerad av bdagman (2015-11-19 00:55:23)
Kan det vara sådana här? Svårt att se märkskylten men nog ser det ut att stämma?
http://www.ebay.com/itm/Hughes-269-B114 … mp;vxp=mtr
Edit: isf är det en sådan här helikopter
Det där vore nåt att jämna till betonggolvet med vid gjutning. Räcker det med en 1200 industriare? Vad tror ni.
Det där vore nåt att jämna till betonggolvet med vid gjutning. Räcker det med en 1200 industriare? Vad tror ni.
Snacka om golvsnurra... fordrar rejält långa handtag
Kan det vara sådana här? Svårt att se märkskylten men nog ser det ut att stämma?
http://www.ebay.com/itm/Hughes-269-B114 … mp;vxp=mtr
Edit: isf är det en sådan här helikopter
Stort tack för länkarna nu blev det lite kött på benen när man ser var dom suttit på för något
Bump
Sorry om jag väcker en tokgammal tråd, blev du fri rotorbladen eller ligger de kvar i nån gömma?
it would burn off both of your ears . . . "
Dom finns kvar... intresserad?
Dom finns kvar... intresserad?
Ja ring gärna mig 0730596607, eller skicka ditt nummer till mig om du hellre vill att jag ringer:)
Hej, tror att farsan har en uppsättning liggandes också om fler är sugna
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Är också intresserad
Nu blev jag allt lite nyfiken, vad ska ni som söker rotorblad använda dessa till? Enormt stor groggblandare/hemmabyggd vindmölla eller annat tokigt eller har så många medlemmar en helikopter
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
16 2021-09-08 18:52:31 Senaste redigerad av rickard m (2021-09-08 18:53:40)
Sorry för trådkapningen.
De som farsan har till övers i Dalarna är lite större, 4,6m långa och 35cm breda. Det finns även en sådant här tillhörande centrum som ställer vinklarna. Samma pris som Bengts
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Bengt H skrev:Dom finns kvar... intresserad?
Ja ring gärna mig 0730596607, eller skicka ditt nummer till mig om du hellre vill att jag ringer:)
Jag ringer imorron.
Till helikopter naturligt vis
Jag ska ha blad egentligen till min Huey, men dom bladen är ca 7 meter st. Har eventuellt fått tag i Nord-Norge som jag hoppas de blir affär på. Bengts blad är mest "bra att ha" sak om ja kanske dyker på en Hughes300 eller nått i framtiden med då de är lite fräna
bild på min Huey:
Btw stjärtrotorn är för liten på bild, har eventuellt en korrekt (1 meter större) på g med i Nord-Norge.
Glöm allt annat så super coolt att äga en egen helikopter
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Mina blad är sålda till Tom
jävlar va kul!
it would burn off both of your ears . . . "