1 Senaste redigerad av Elias (2021-08-19 14:59:17)

Två strålkastare till tidig bay upp till 1974 (tror jag), en del ytrost och ärg på baksidan, men går kanske att fixa eller ha till någon bil man bara vill få ut på vägen. Domkraften längst till höger misstänker jag är till splitbuss och den till vänster till bay. Båda domkrafterna har en del ytrost, men vevmekanismen funkar i alla fall bra på båda. Den längst till höger saknar vev, men går ju att dra runt med en skiftnyckel eller liknande.
Ta allt eller inget. Vill ingen ha grejerna så kastas dem. Finns att hämta i Täby. Skulle eventuellt kunna ta med dem till Norrtälje då jag eventuellt ska dit om några veckor, men kan inte garantera att jag inte har kastat dem innan dess.

Post's attachments

7132021135633.jpg, 551.97 kb, 1024 x 768
7132021135633.jpg 551.97 kb, 91 downloads since 2021-08-13 

2

Jag kan ta domkrafterna.
Du har PM

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

3 Senaste redigerad av arvid.s27 (2021-08-15 14:50:06)

Hej Elias,

KÖPER gärna lyktorna!! Kan betala frakt direkt så kan du skicka dem med lite vaddering bara. Reflektorerna ser ut att vara hyfsat rostfria? ICQ/ab

Kan vi ta köpet via PM eller sms?

Mitt telefonummer: 073-9926949

MvH

Arvid  ICQ/br

4

Allt finns fortfarande kvar. Bortskänkes mot avhämtning som sagt var. En reflektor på ett lyse är i dåligt skick.

Mogge - vill du fortfarande ha domkrafterna? (Jag har svarat på ditt PM)

5

Elias skrev:

Allt finns fortfarande kvar. Bortskänkes mot avhämtning som sagt var. En reflektor på ett lyse är i dåligt skick.

Mogge - vill du fortfarande ha domkrafterna? (Jag har svarat på ditt PM)

Arrar en ny upphämtning, återkommer snarast.

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

6

Allt sålt, kom en gubbe som ville ha allt igår kväll.