Inte så mycket gjort egentligen utan mer dokumentation för mig själv 
Jag har några saker jag håller på med.
1. plattan, POR-15 beställt, men jag tror att jag bör ta loss framvagn och växellåda bakre hjulupphängning.
2. undersida värmekanaler, det här är ju lite spännande, värmekanalerna är ju faktiskt bra.. dvs allt utom det som sticker ut utanför där bottenplattan möter kanalen. Mitt dilemma ska/kan man laga dom med plåt eller bör man byta hela skiten?! Ska se om jag kan få en bild men egentligen är det bara golvet på kanalen som är sisådär och bara det som sticker ut, hur skulle ni gjort?
Men anyways jag har bara några timmar per helg och jag tog fredagen tjuvledigt så jag gick ut och gjorde "nånting" .. till en början försöka gräva fram muttrar till framvagn och bakre hjul upphängning, jag tror jag sagt det förr men inte säker på att det framgår hur jävla mycket underredesmassa som är där, på gott och ont. Måste bända loss med skruvmejsel, så segt att jag blir osäker på hur jag ska få bort det i stor skala.

Efter fått "fram dom" gick jag vidare till det som mr56 ersatte med bitum.. härre jävlar vad jag har mejslat och haft mig för att få ren tunneln..

Sen lite solsken.. ja kanske, ni kan kanske hjälpa mig, men jag fick ur motorn och jag tror faktiskt det är original 9607557 förefaller om jag tolkar det rätt stämma med en 65:a från första delen av året?

Sånt borde man kanske givetvis vetat innan men första bilen jag hamrar på och defintivt första vw. Funderade på om jag ska lämna bort motorn för genomgång till nån som kan.. och kanske är det planen men lite ambivalent man kanske kan klara av att iallafall plocka ner skiten och få den AR borrad och ventiler och liknande fixat av nån som är lämpad. Jag antar jag behöver kolla komp för att avgöra ventil delen men hur avgör man ifall ARborrning behövs utan ens att klyva.. kanske inte ens går?
Typ-1 Lilla Blå -65
Snart med svart bälte i underredesmassa!