Hej igen kom av mig ett tag med en motorrenovering pga en massa annat jobb och nu undrar jag hur det är med packningsklister och liknande
är det ex.vis bra att lägga under insug och på andra ställen på motorn? och finns det ställen som är direkt olämpliga att lägga på?? I bland står
det bara still och man får frågor i skallen som kräver svar innan man går vidare.
Hej igen kom av mig ett tag med en motorrenovering pga en massa annat jobb och nu undrar jag hur det är med packningsklister och liknande
är det ex.vis bra att lägga under insug och på andra ställen på motorn? och finns det ställen som är direkt olämpliga att lägga på?? I bland står
det bara still och man får frågor i skallen som kräver svar innan man går vidare.
Hej!
Vid insuget brukar inte jag lägga något. Men andra stället där det ska tätas mot olja så använder jag ett tunt laget permatex.
-75 Dubbelhytt skrotad
-68 bubbla med -54 kaross
-73 1303 objekt
-65 1500 S
Det beror på vilken packnings typ du använder
På en pappers packning mycket lite på ena sidan så den är fixerad
/// m
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke