Två paneler under baksätet, framför batteriet sökes. Ska vara utan hål för värme, OYO 1961 om jag förstår det rätt. Annars kanske det går att lägga igen hålen.
Bra stötfångare bak och fyra horn kan också vara intressant.
Mats
0705807468
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Paneler under baksäte 1961
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Två paneler under baksätet, framför batteriet sökes. Ska vara utan hål för värme, OYO 1961 om jag förstår det rätt. Annars kanske det går att lägga igen hålen.
Bra stötfångare bak och fyra horn kan också vara intressant.
Mats
0705807468
Är det inte så att det ska vara ovala hål?
Jag har för mig att det är det jag letat efter.
Har jag förstått det rätt så kom värmeutsläppet bak -62. Alltså inga hål -61. Mina rör där bak har ju ingen förgrening heller så det måste stämma.
Har jag förstått det rätt så kom värmeutsläppet bak -62. Alltså inga hål -61. Mina rör där bak har ju ingen förgrening heller så det måste stämma.
Kan vara så, men -62 är OYO med ovala hål.
https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=43722
Min -62 har ovala hål men ingen förgrening på rören. Bara ett täcklock på ett av rören som någon satt dit.
Då har någon tagit bort värmen bak!
Zündfolge skrev:Har jag förstått det rätt så kom värmeutsläppet bak -62. Alltså inga hål -61. Mina rör där bak har ju ingen förgrening heller så det måste stämma.
Kan vara så, men -62 är OYO med ovala hål.
Hittade paneler utan hål nu. Söker du fortfarande med ovala så kolla med Ceasar som säljer mycket här. Han har lite paneler liggande.
Ni har rätt båda två. 60 och 61 utan hål. 62 med ovala. 63 kom runda hål.
Då har någon tagit bort värmen bak!
Kan vara så men det ser väldigt orört ut. Ska kolla noggrannare.
På 62 går värmen över på från 1 sida. Ska vara ett pappersrör mellan sidorna. Dom fästena som sitter på golvhalvorna tillhör. Dom har samma form som utblåsen i sparkskydden.
På 62 går värmen över på från 1 sida. Ska vara ett pappersrör mellan sidorna. Dom fästena som sitter på golvhalvorna tillhör. Dom har samma form som utblåsen i sparkskydden.
Aha! Då gick det säkert från där det är lockat. 
Ni har rätt båda två. 60 och 61 utan hål. 62 med ovala. 63 kom runda hål.
Var -60 först året med paneler?
Jag vet inte faktiskt.
Kanske fanns som tillbehör innan 60.
Men det finns en tråd på thesamba som visar alla delarna.
1962 beetle heater hose routing.
1960 är första året med paneler, 60-61 var likadana utan hål 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Paneler under baksäte 1961
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.