Jag ska äntligen få ett eget rum
Eftersom di små har dragit en efter en så öppnas ju möjligheter att sprida ut sig lite mer i huset
Jag har ju kvar min gamla Technics anläggning från förr i tiden som hade förpassats till garaget så länge.
Men nu var det dags att damma av grejerna och hoppas att allt funkar, eller det visste jag ju att de gjorde förstås...
Det enda som jag inte var så nöjd med var högtalarna, och på den punkten så har det ju hänt sjukt mycket de senaste åren.
Så det var bara att förkovra sig i denna värld en smula, hittade ett prisvärt alternativ i Falkenberg, firma DynaVoice hade fått bra betyg lite här och där, så det blev lite shopping där.
När de väl kom hem så insåg jag att det behövdes någon form av högtalarstativ för att få upp dessa från golvet.
Kikade runt lite här och där efter nya eller begagnade, och inget vettigt dök upp.
Då började det klia lite i fingrarna att det skulle vara coolt med en lite VW relaterad stil 
Började med att kapa isär en VW-fälg så att jag fick en bra grund.
Sedan formades det till lite plåtark av 1,5mm som sidor.
Köpte mig ett par hyllplan av ek som sågades till som front och även fotplatta till fälgen samt högtalaren.
Nu började jag kunna se hur den slutliga designen börjar bli, dags att fixa det sista-
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet