1

http://www.typ2-klubben.com/

2

Nu med ny hemsida! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

3

Någon här ??? ICQ/az  eller någon som vet hur man kommer i kontakt med medlems ansvarig "johan Lindgren".
.
Eller någon som kan uppmärksamma "Johan" att jag vill komma i kontakt med honom.
mvh Lasse

.....speedwagen - Gasar Tills De Rasar...... ©

Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|

4

Lasse - Jag letar upp Johan och kollar med honom

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

Tack.   ICQ/bq    Jag fick mail av Johan i går..

Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|

6

speedwagen skrev:

Jag gjorde faktiskt inget. Eller jag försökte, men fick inget svar...
Jag hade ju samma problem som dig Lasse, betalt in medlemskap vid jul med sen inte hört nått från klubben?
Fortfarande utan svar, trots att jag kontaktat både Johan och John-Erik(ordförande).

Jag får väl bråka om det vid entrén på Bussfest i sommar om jag inte hör nått innan dess  ICQ/ag  ICQ/am

Buss 65
Ghia 57

7

När jag frågade om inloggning på hemsidan, Fick jag till svar att den var avaktiverad och att all kontakt sker via Facebook. (Oooo jag som inte ens har Facebook ICQ/bd ) -Får väl skylla mig själv-

Så om du har Facebook -prova där, de e väl där de hänger....

lasslo skrev:
speedwagen skrev:

Jag hade ju samma problem som dig Lasse, betalt in medlemskap vid jul med sen inte hört nått från klubben?
Fortfarande utan svar, trots att jag kontaktat både Johan och John-Erik(ordförande).

Jag får väl bråka om det vid entrén på Bussfest i sommar om jag inte hör nått innan dess  ICQ/ag  ICQ/am

8

En alternativ hemsidesadress är/har varit http://www.nt2k.org/  ICQ/ap

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
1956 Panelvan, 1966 1300, 1967 1300, 1967 1500, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

9

Men, va fan....
jag har ju inte heller Facebook.   Kan man kanske kräva tillbaks pengarna för medlemskapet nu när man får reda på att det krävs ett Facebook konto för att använda det

Hur fick du kontakt? Jag har mailat på gamla adresser jag har, men inget svar.

speedwagen skrev:

När jag frågade om inloggning på hemsidan, Fick jag till svar att den var avaktiverad och att all kontakt sker via Facebook. (Oooo jag som inte ens har Facebook ICQ/bd ) -Får väl skylla mig själv-

Så om du har Facebook -prova där, de e väl där de hänger....

lasslo skrev:
speedwagen skrev:

Buss 65
Ghia 57