1

Hej!
Jag har förstått att det finns ett ganska stort gäng vw entusiaster i de norra delarna av Stockholm. Men jag undrar om det finns några entusiaster även i de södra delarna av staden? Tycker mig ana att det finns lite vw folk även här. Det hade i så fall varit kul att styra upp träffar liknande de som de norra gänget gör Default/smile
Allt gott
Jonathan

Är 44 år gammal och gillar vw fordon i olika former. Har inte hållit på så mycket med att meka med bilar förut utan mer med att bygga och fixa hus/lägenheter. Men man lär sig Default/smile

2

Stockholm V-Dubs träffas i bland.
http://www.v-dubs.com/wordpress/
Annars är du välkommen till norra sidan.
Just nu tror jag inte att det är några som träffas, på förekommen anledning som det heter.  ICQ/br

Bubbla -62

3

Stockholm V-dubs brukar träffas på Skrovet på sommarhalvåret och på Axels i Hagsätra på vinterhalvåret onsdagar  varannan vecka. Gå in på Facebookgruppen där brukar det stå när det e fika.
Håller själv till i Tyresö.

4

Ok, trevligt. Jag trodde att V-dubs höll till ännu mer söderut ut men det låter ju trevligt om de finns i de södra närförorterna Default/smile
Jag håller till i Sköndal, men jag har sett bussar och bubblor på tomter i Stureby, Enskede, Nacka, och hökarängen. Så jag misstänker att det verkar finnas många vw intresserade i närområdet.
GB63VW62 det skulle vara kul att få åka kortege från söder (eller själv) och hälsa på er i norr , när den förekomna anledningen lugnar ner sig Default/smile
Norhan, kul att du finns i Tyresö. Du får svänga förbi någon gång när du är ute och kör.
Finns det fler Vw entusiaster här på forumet som håller till i de södra närförorterna?

Är 44 år gammal och gillar vw fordon i olika former. Har inte hållit på så mycket med att meka med bilar förut utan mer med att bygga och fixa hus/lägenheter. Men man lär sig Default/smile