Har en hel del över efter mitt motorbygge, bytt inriktning nära gånger under vägen, så många delar har blivit över, både nya och begagnade. Om priserna inte passar så går det bra att komma med bud, bättre att nån annan har användning för grejerna. Bilder finns såklart på allt, men eftersom det är så krångligt utan bildhosting på forumet så tar jag det via telefon till de som är spekulanter. PM:a mig vid intresse, kollar forumet dagligen.
Torrsumpstank, Helt ny och oanvänd, jag har bara tagit isär den och gradat av alla vassa kanter och rengjort den, tillverkare är OBX Racing Sports, rymmer 5-6 liter upp till delningen, 8 totalt om jag inte missminner mig, fem -12AN anslutningar och en dränering. Jag har även 3 stycken adaptrar från -12 till -8AN som följer med. http://www.megatunning.com/obx-oil-dry- … -fittings/ **SÅLD**
Jaycee Block-off för bensinpump, blå, med -8AN anslutning för vevhusventilationen, 200kr
Kopparringar cyl-topp, 90,5/92, 1mm tjocka, 250kr
Bugpack cylindershims, .030" 90,5/92, 100kr
Cylindershims, omärkta... så antagligen EMPI.. .040" 90,5/92 100kr
Glyco ramlagersats STD-STD, lite speciell där alla lager är delade, jättefina lager som har stålbacking på alla lagerlägen, tunga! endast provmonterade, de gav tyvärr fel lagerspel i mitt block, annars hade jag kört med dessa själv, eftersom jag har mätt upp innerdiametern så finns märken efter hålindikatorns spets, detta gör dock absolut ingenting, endast kosmetiskt. 400kr
3x icke kompletta nya ramlager satser Mahle STD-STD, det som saknas i alla satser är det delade mittenlagret, annars är de andra i fint skick, endast märken efter hålindikator. Kan användas för att komplettera din egen sats kanske? Jag splittar dessa såklart om man bara behöver ett lager t.ex. Pris: bud per individuellt lager kanske?
2x Vevlagersats Mahle VW journaler, STD-STD, en utan original kartong dock. 150kr / sats
1x Kamlagersats dubbla axiallager, Mahle STD-STD 200kr
Adapter från VW bensintanksgänga till -6AN, CB Performance, blå. 50kr
CB performance Hex-bar linkage IDF, helt ok skick, hål borrade i armarna för extra fjädrar, komplett med basplattor till förgasarna och länkarmar etc. dock ej armarna/plattorna som sitter på förgasarens axel. **SÅLD**
Santana liknande remskiva, mindre diameter än original: 200kr?
Oljefilterhängare, Empi, monteras på fyrans avgasport och flyttar filtret ut under skärmen, köpt på dalhems, tog bara ur den ur förpackning hemma och såg direkt att den inte passar med Python avgassystem, helt ny. 200kr
Plugg för fördelarhålet från thedubshop.com som den i länk, dock med runt huvud, inte hex http://thedubshop.com/hex-distributor-plug/ 200kr
Kolvbultslås, EMPI, Tru-arc eller vad de kallas, ser ut som en vanlig segersäkring. 50kr
Stötstångsrör x8, standard utbytesrör 100kr
Generatortorn, för lik och växelström, enligt länk : https://www.cbperformance.com/product-p … 1-210b.htm 350kr
Svetsad senare bred fläkt för doghouse, TIG svetsad av mig själv, riktad bäst jag kunde, men inte bra nog tyckte jag, nån som har utrustning för att rikta kanske vill prova? 100kr?
Alla priser exklusive frakt.
Med vänlig hälsning,
Tobias